Hoi! Eerste ronde met ovulatie testen, en heb vandaag op dag 17 een positieve test! We hebben om de dag seks, laatste keer gisteravond. Seks moet natuurlijk nooit en moet vooral leuk zijn, maar moeten we voor de beste babykansen nu vanavond of morgenavond weer seks hebben? Ivm betere zaadkwaliteit etc.?
Ik weet niet hoelang je al bezig bent, anders zou ik om de dag aanhouden.... Maar het is ook waar JIJ/JULLIE zich goed bij voelen.... Wij nu in 9de ronde en had gister positieve ovutest.. Wij deze maand, ook omdat we er zin in hebben, elke dag... Dus gister met de knaller, vandaag en morgen.... Ik temp ook, dus weet wanneer mijn ei echt is geweest....
Ik snap je vraag, ik zit daar ook altijd mee... Wat als je je positieve OV test hebt op de dag dat je net even zou rusten...... Lastig he!
Ik had de laatste keer ongeveer hetzelfde en toen had ik het diezelfde avond en de avond erna ook gedaan. De dag erna was de test negatief. Ik was blij want ik dacht: dan is gister en eergister vast wel genoeg geweest.... was er echt ff klaar mee