O wat fijn dat je toch een kloppend hartje hebt mogen zien! Wat een rare praktijk dan. Kan me voorstellen dat je daar niet naar terug gaat als je weg mag bij de gyn. Houd moed! De kans dat het nog misgaat is ondertussen een stuk kleiner. Vertrouw op je kleintje (Ps en dus toch maar eentje Hebben ze extra goed gezocht naar een nr 2?)
Huh, wat een rare praktijk dan. Ze wisten zelf toch ook hoe ver je was. Dan hadden ze dat van te voren moeten zeggen. Had je deze echo zelf aangevraagd? 1e echo is toch altijd in het ziekenhuis als je via ivf zwanger bent geraakt?
Sommige praktijken snappen er niks van. Belachelijk. Maar super gefeliciteerd!! Een baby met een kloppend hartje. Dat is geweldig nieuws!
Wauw wat een domper! Jeetje zeg... blij dat je bij een andere prakt kijk terrecht kon, en alsnog t hartje van je kindje gezien hebt en dat t klopt! Gefeliciteerd
Ja dit was niet normaal bij de eerste praktijk ! Ik had ook zoiets van als je hier geen ervaring mee hebt (( zeer vroege echo's )) en zeerrr slecht apparatuur hebt ( zei ze zelf , en was ook te zien ) laat dan niet iemand komen!!! Echt niet normaal en de schrik door dit zit er goed in .. ik was er gewoon van overtuigd dat het niet goed zat!! Dat kan en mag niet ! Ik ga haar ook nog mailen dat ze dit niet meer moet doen .. wil niet dat andere dit misschien ook meemaken . Ja ik heb een 1e echo bij mijn ziekenhuis met 7+4 en mocht niet eerder en ik kon niet wachten dus maakte een afspraak bij die verloskundige .... gelukkig stuurde die me door na die 10 min hel naar een wel goed professioneel verloskundige bureau die mij wel duidelijkheid kon geven. Volgende week dinsdag dus naar het ziekenhuis .. Zal maar melden dat ik ongeduldig was en al ben gegaan ..