Slopend is dat hè Hier ook in november. Lichte testen die niet opliepen en uiteindelijk negatief. Vreselijk is dat. Blij met een dooie mus. Ben nu zelf ook helemaal niet zeker van mijn zaak. Testen lopen op maar ik vind ze zelf ook vrij licht. We zullen zien en hopen op een goede afloop.
Saskia1984 klopt, erg slopend, ik ga ook heel vaak naar de toilet om te kijken of ik al ongesteld ben geworden... Zo veel spanning geeft het, niet normaal inderdaad. Ik zag je testen, ze zijn inderdaad ook wat licht. Ik heb wat testjes vergeleken, maar ik denk dat het niet heel erg gek is nog, ik denk dat ze pas over een week echt heel donker horen te zijn. Ik hoop dat ik morgen verschil kan zien met de nieuwe test, dan kan ik tenminste vergelijken . We duimen op een goede afloop!! Bedankt Kate87! Lief van je
meisje1977 klopt, zelfde merk, maar een nieuw soort test, wist ik niet vooraf dat ze een nieuwe versie hadden. Het kan daar misschien mee te maken hebben dat hij lichter is, maar dat weet ik helaas nu niet zeker, erg vervelend, doen ze om het nog moeilijker te maken
Bedankt! Echt fijn na bijna twee jaar proberen! Ik dacht bijna dat ik onvruchtbaar was! Nu maar hopen dat het goed blijft gaan... Ik had trouwens twee follikels, er zit een kansje in dat het een tweeling is Vandaag weer en mooi testje: