Gefeliciteerd! Zou je trouwens niet minder ver kunnen zijn dan je denkt? Want ik vind het streepje op NOD nog vrij licht... Maar goed, het maakt eigenlijk ook helemaal niet uit: je bent duidelijk zwanger!!! Overigens had ik ook dezelfde testen van Sensitest: opeens zijn ze veranderd. Ik zie bij jou ook het verschil van de testjes t/m NOD en de testjes daarna. Ik wilde al een mail sturen dat ik een verkeerde batch had gekregen, maar blijkbaar is het dus normaal...
Zaza258 Thanks! Ik weet heel precies wanneer mijn eisprong is geweest omdat ik Pregnyl heb gespoten (hierdoor komt je eitje na 36-40 uur vrij) Ik had deze ronde twee follikels. Ik vind de nieuwe testen ook lichter/anders uitvallen... Ik denk dat bij iedereen het HCG niveau anders is en daardoor ook de testen er anders uit zien. Gelukkig is de test nu behoorlijk knal Ik heb vandaag ook een Clear Blue test gedaan, deze geeft aan 2-3. Dat klopt wel, ik zit vandaag op precies 3 weken na bevruchting. We zullen zien, ik heb op 18 mei een afspraak voor eerste echo. Ik denk niet dat het een tweeling gaat worden, anders zouden de testen sneller donker worden denk ik, maar ik weet het natuurlijk niet zeker