Oplopende testen na Pregnyl?!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door merelv, 23 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. merelv

merelv Actief lid

12 nov 2015
    233
    70
    28
    En weer een donkere test!
    Vandaag een afspraak gemaakt voor de echo op 18 mei. Spannend!

19 DPO vrijdag.jpg

2. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    mooie testen. Van harte

3. merelv

merelv Actief lid

12 nov 2015
    233
    70
    28
    Bedankt!

De laatste test in het rijtje! Zo happy!

21 DPO zondag.JPG

4. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    Gefeliciteerd Merel! Fijne zwangerschap gewenst!

5. Zaza258

Zaza258 Bekend lid

4 jun 2016
    604
    184
    43
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd!
    Zou je trouwens niet minder ver kunnen zijn dan je denkt? Want ik vind het streepje op NOD nog vrij licht... Maar goed, het maakt eigenlijk ook helemaal niet uit: je bent duidelijk zwanger!!!

Overigens had ik ook dezelfde testen van Sensitest: opeens zijn ze veranderd. Ik zie bij jou ook het verschil van de testjes t/m NOD en de testjes daarna. Ik wilde al een mail sturen dat ik een verkeerde batch had gekregen, maar blijkbaar is het dus normaal...

6. merelv

merelv Actief lid

12 nov 2015
    233
    70
    28
    Zaza258 Thanks!
    Ik weet heel precies wanneer mijn eisprong is geweest omdat ik Pregnyl heb gespoten (hierdoor komt je eitje na 36-40 uur vrij) Ik had deze ronde twee follikels.
    Ik vind de nieuwe testen ook lichter/anders uitvallen...
    Ik denk dat bij iedereen het HCG niveau anders is en daardoor ook de testen er anders uit zien. Gelukkig is de test nu behoorlijk knal ;)
    Ik heb vandaag ook een Clear Blue test gedaan, deze geeft aan 2-3. Dat klopt wel, ik zit vandaag op precies 3 weken na bevruchting.
    We zullen zien, ik heb op 18 mei een afspraak voor eerste echo.
    Ik denk niet dat het een tweeling gaat worden, anders zouden de testen sneller donker worden denk ik, maar ik weet het natuurlijk niet zeker ;)

Deel Deze Pagina