Jumbo testen echt zo vaag?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Xunknown, 24 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xunknown

Xunknown Lid

17 dec 2016
    79
    5
    8
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,
    Al een tijdje lees ik over de discussies van jumbo testen . Nu heb ik er vandaag toevallig eentje gedaan en het "streepje" die wit wat verscheen onmiddellijk . Heel erg apart dat het zo vroeg gebeurt is kv2v5 toch het beste dan?

2. Xunknown

Xunknown Lid

17 dec 2016
    79
    5
    8
    NULL
    NULL
    Foto probeer ik te uploaden

3. Xunknown

Xunknown Lid

17 dec 2016
    79
    5
    8
    NULL
    NULL
  4. dreumesje

dreumesje VIP lid

7 jan 2014
    7.564
    1.865
    113
    Vrouw
    Ik zie wel iets maar het ziet er niet als een roze streepje.. Ik heb overigens geen ervaring met Jumbo testen

5. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Ik zie ook iets, maar denk dat dit gewoon verkleuring van het voorgedrukte streepje is.
    Ik vind hem alles behalve roze, dus negatief.

6. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.923
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Dit is negatief helaas.
    Het "streepje" heeft zelfs geen kleur.

7. Xunknown

Xunknown Lid

17 dec 2016
    79
    5
    8
    NULL
    NULL
    Dit is opgedroogd het lijntje is weg maar nog steeds geen duidelijke streep. Ookal moet ik eerlijk zeggen dat ik wel vroeg ben.

Bijgevoegde bestanden:

8. LovePoison

LovePoison Actief lid

12 jun 2011
    352
    74
    28
    Vrouw
    Trambestuurder
    Rotterdam
    Ik heb ook die van jumbo gebruikt.. tot 2x vals positief! Erg vervelend natuurlijk. Ik heb er dus absoluut geen goede ervaringen mee.
    Ik zou gewoon nog een proberen van een ander merk

9. cynmark29

cynmark29 Fanatiek lid

2 mrt 2017
    1.424
    249
    63
    Hier ook 3 x vals positief getest en alle keren waren de strepen heel duidelijk t zien

10. Xunknown

Xunknown Lid

17 dec 2016
    79
    5
    8
    NULL
    NULL
    Hoi meiden even een update uiteindelijk is de test vaag gebleven laatste dagen wel veel last van abnormaal veel afscheiding met heel veel buikpijn .. wat niet lijkt op cervix slijm . Mijn menstruatie hoort ook al te zijn en die is ook nog niet aanwezig. Ben al naar de huisarts gegaan voor de buikpijn , maar hij zegt afwachten. Maar het wordt met de dag erger heeft iemand dit eerder gehad ? En moet ik me hiervoor zorgen maken?

11. cynmark29

cynmark29 Fanatiek lid

2 mrt 2017
    1.424
    249
    63
    Je zou een andere test kunnen doen van kruidvat ofzo

12. Eetje

Eetje Bekend lid

1 feb 2011
    719
    7
    18
    Gehandicapte zorg
    Leiden
    Inderdaad , zou ook een andere test proberen .

13. jabest

jabest Niet meer actief

Ik heb ook 2 valspositieve testen gehad met deze testen. Echt een heel duidelijk streepje, maar dus niet zwanger. Zou idd met een ander merk testen, bij mij waren de KV testen altijd heel betrouwbaar.

14. Ballon

Ballon Niet meer actief

Rot dingen! Knalpositief, een rolberoerte later ( L. Was pas 2 maanden ) bleek hij op mijn eisprong te reageren

15. jabest

jabest Niet meer actief

Jaaa ik gebruik ze ook nooit meer! Ik heb mijn 2 kinderen kort op elkaar en schrok me dus ook kapot na het zien van deze test. Was ook niet ongesteld geworden die maand, dus het kon ook echt. Gelukkig wees een bloedtest bij de dokter uit dat ik toch echt niet zwanger was

16. LovePoison

LovePoison Actief lid

12 jun 2011
    352
    74
    28
    Vrouw
    Trambestuurder
    Rotterdam
    En? Al een andere test gedaan?? Ben benieuwd

17. Xunknown

Xunknown Lid

17 dec 2016
    79
    5
    8
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal bedankt voor de reacties ,
    Weer langs de huisarts gegaan gister voor de buikpijn klachten die niet overgaan. Hierbij heeft hij bloed geprikt en wordt ik ook getest op blaasontsteking etc.. dus ik wacht de uitslag af wat begin volgende week zal zijn. Is toch het betrouwbaarste . En wie weet heeft mijn menstruatie dan al doorgezet.

18. LovePoison

LovePoison Actief lid

12 jun 2011
    352
    74
    28
    Vrouw
    Trambestuurder
    Rotterdam
    Nou nog even afwachten dus.. hoop op goed nieuws voor je.

19. Xunknown

Xunknown Lid

17 dec 2016
    79
    5
    8
    NULL
    NULL
    Nou nu het eerst spoor van een menstruatie al betwijfel ik of het menstruatie is.. ben een raar propje slijm verloren en daar in een bloeding? Verderest nog steeds buikpijn en geen verdere sporen van bloed. Ik heb er een foto van gemaakt zodat is het nog aan de arts kan na vragen blijft mijn menstruatie uit.

20. Doperwtje

Doperwtje Actief lid

7 apr 2015
    162
    6
    18
    NULL
    Breda
    Ik vond de testen van kruidvat en action super fijn! Dus die testen zou ik iedereen aanraden :)

Deel Deze Pagina