Goedemorgen allemaal, Ik heb vanmorgen een test gedaan en inderdaad er staan duidelijk 2 streepjes! MAAR... Ik weet niet meer of ik 5 minuten heb gewacht, want ik zag in het begin duidelijk 1 streep, dus had ik hem weggegooid (lag bovenop in de prullenbak).. totdat mn vriend 1 á 2 min later roept 'HEY.. wel 2 strepen!'... Nu ben ik onzeker over de uitslag, want volgens mij waren de 5 min nog niet om... Ik heb er een foto van toegevoegd! En nu?
Als je twijfelt zou ik zeggen: doe er nog eentje! Gemiddeld duurt een test een paar minuten voordat het tweede streepje zichtbaar wordt, maar als die 1 à 2 minuten later verkleurt is dat normaal hoor. Ik zou voorzichtig willen zeggen: gefeliciteerd!
Ja ik ga er morgen ochtend weer 1 doen! vind het zo spannend! ben 27 mei gecurreteerd, omdat mijn vruchtzakje leeg was.. Dus het zou wel heel snel alweer raak zijn dan!!
Ik dacht bij mijn testen (niet hetzelfde merk) ook dat er niets te zien was. Maar bij sommige duurt het echt wel 5 minuten voordat de streep goed zichtbaar is. Enne.. 1 of 2 minuten verder vind ik heel netjes voor een 2e streep om te verschijnen. En het is ook geen tuur streep.
Succes met testen morgen ochtend, ik zou na zo'n streepje ook wel een CB halen met weekindicatie, die zijn wat gevoeliger
ja die ga ik halen! weet ik dat ook ongeveer haha.. Hoe groot is de kans dat het een verkeerd uitslag is?
Bij deze test bedoel je? Kans lijkt me klein dat de uitslag niet goed is! Als je 1 a 2 min later hebt gekeken en er staat zo'n streep dat ben je echt wel zwanger hoor! En hij is ook mooi roze! Gefeliciteerd!
Ik vind het geen indroogstreep lijken, dus dan lijkt mij de kans al erg klein dat het een vals resultaat is. Hij is ook duidelijk roze
De kans op vals positief is volgens mij maar heel erg klein, toen ik bij mijn zwangerschap positief testte, was ik daar ook heel bang voor, heb me suf gezocht op Google... Wel spannend zo, afwachten tot morgenvroeg! Hopelijk een mooie duidelijke zwanger!!!!
Jaaaa k hoop het ook! wil eigenlijk vanavond al CB doen.. maar ik wacht netjes tot morgenochtend.. Ga ik jullie zeker even informeren! hihi
Ik zeg zwanger !! Maar een voorzichtige gefeliciteerd ! Blijf testen als hij oploopt is het een yesss