Oplopende zwangerschapstesten na miskraam, ervaringen gezocht..

Discussie in 'Miskraam' gestart door WinMom90, 11 dec 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JupitR

JupitR VIP lid

13 mei 2020
    6.754
    7.302
    113
    Vrouw
    Fijn dat ie weer wit is nu! Succes de komende tijd ♡

WinMom90 vindt dit leuk.
  2. WinMom90

WinMom90 VIP lid

9 jul 2021
    5.514
    4.312
    113
    Vrouw
    Nederland
    Iedereen nogmaals bedankt.

Vandaag nogmaals getest 's ochtends met geconcentreerde ochtendurine en de test was echt wit.

Wel naar de gynaecoloog geweest zoals afgesproken.
    Daar is eerst bloed afgenomen, omdat het bloed het toch nog wat specifieker laat zien.

Daarna alles van de afgelopen 2 maanden besproken en onderzoek gehad.

Gynaecoloog had het over een ZOL omdat het hcg opliep eerst en langzaam daalde maar de verloskundige destijds niets kon zien.

Ze gaf wel aan dat de verloskundige gefaald heeft mbt het handelen in deze situatie, en ze hadden mij in december al moeten doorsturen naar de gynaecoloog, omdat zij in dit soort situaties wekelijks controle willen om te kijken hoe alles verloopt en om erger te voorkomen.

Alles wordt met mijn goedkeuren ook naar de verloskundige doorgestuurd, dar dit zeker niet zo had mogen gaan.

Gelukkig is alles nu schoon. Baarmoederslijmvlies was zoals het zou moeten en in de rechter eierstok wat eitjes zichtbaar.
    Linker eierstok lag wat verstopt, maar sowieso alles zag er goed en rustig uit nu.

Zaterdag denk ik dus echt dat gene verloren wat het hcg en bloedingen veroorzaakte.

Al met al is mijn gevoel dus echt juist geweest en wil ik dames die dit nog lezen aanraden, luister naar je gevoel!

Krv, Zuri, Ang1987 en 4 anderen vinden dit leuk.
  3. WinMom90

WinMom90 VIP lid

9 jul 2021
    5.514
    4.312
    113
    Vrouw
    Nederland
    Bloedonderzoek was hcg ook onder de 5.
    Eindelijk :)

capo, Ang1987, MM34 en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. Wishfull123

Wishfull123 VIP lid

26 mei 2021
    5.101
    4.603
    113
    Vrouw
    Eindelijk heb je duidelijkheid en kun je weer door! Je verhaal afgelopen periode steeds gevolgd en met je mee gevoeld. Het doormaken van een miskraam met zo'n lange nasleep is zo verdrietig en frustrerend. Jij kreeg ook nog niet de juiste nazorg op het moment dat je dat nodig had, ik vind echt dat je je enorm sterk gehouden hebt.
    Gelukkig is er nu duidelijkheid en hopelijk een snel herstel van je cyclus.
    Nu kun je weer vooruit kijken en ik hoop dat je snel van een goede zwangerschap mag genieten!

WinMom90 en ClaireUnderwood vinden dit leuk.
  5. WinMom90

WinMom90 VIP lid

9 jul 2021
    5.514
    4.312
    113
    Vrouw
    Nederland
    Dankjewel voor je lieve berichtje ❤

Wishfull123 vindt dit leuk.
  6. ClaireUnderwood

ClaireUnderwood Actief lid

19 okt 2021
    412
    468
    63
    Vrouw
    Ik ben zo zo zo zo blij voor je!!
    Maar wat heeft het lang geduurd en wat vond ik de zorg voor jou knullig, echt...

Ook in de verloskunde en de gynaecologie echt nog zo'n Hollandse 'kijk het nog maar even aan' mentaliteit! :mad:

WinMom90 vindt dit leuk.
  7. WinMom90

WinMom90 VIP lid

9 jul 2021
    5.514
    4.312
    113
    Vrouw
    Nederland
    Jaa echt he.. gynaecoloog had trouwens wél actie willen zien hoor. Zij gaf aan dat de verloskundige mij al veel eerder had moeten doorverwijzen zodat zij wekelijks konden controleren.

Ben ook blij dat dit gedeelte eindelijk voorbij is. Hopelijk vanaf nu weer een normale cyclus en geen gedoe meer.

GroeneBomen vindt dit leuk.
  8. MM34

MM34 Bekend lid

18 jun 2021
    556
    762
    93
    Vrouw
    O @WinMom90 ben ook heel blij dit te lezen!! Eindelijk! ❤︎

WinMom90 vindt dit leuk.
  9. Ang1987

Ang1987 Fanatiek lid

28 jul 2020
    2.418
    2.169
    113
    Ik hoop heel erg dat je snel blijvend zwanger mag worden.

Heel opgelucht voor je♡♡

WinMom90 vindt dit leuk.
  10. Zuri

Zuri Fanatiek lid

26 mei 2016
    3.329
    2.365
    113
    Vrouw
    Wat een fijn nieuws zeg! Gelukkig heeft je lichaam het zelf opgelost ook al duurde het super lang. Verloop klinkt indd zoals bij mij, gek he hoe het dan na zoooveel weken ineens over kan zijn. Dat het dan zo lang moest duren...

Wel tof dat bij jou is aangegeven dat er anders gehandeld had kunnen worden! Ik herken mijn situatie x3 gewoon in jouw verhaal en elke keer is er op zon afstandelijke manier gehandeld. Waar ik zelf continu moest leuren om aandacht. Heel vervelend. Je maakt je vreselijk zorgen en je bent blijkbaar niet belangrijk genoeg.

Mag je de volgende zwangerschap nog even onder controle bij de gyn? Heb je dat gevraagd? Ik heb dat deze keer dus gedaan en zo fijn ervaren! Ze waren heel lief en meegaand en mocht elke week voor een echo vanaf 6w.

Stom he die menselijke betrokkenheid verwacht je juist van een verloskundige maar zo zie je maar

WinMom90 vindt dit leuk.
  11. WinMom90

WinMom90 VIP lid

9 jul 2021
    5.514
    4.312
    113
    Vrouw
    Nederland
    Sorry, weer geen meldingen gehad.

Bedankt allemaal voor het meeleven. ❤

Ik was niet meer gebeld over de uitslag, vandaar dat ik wist dat het onder de 5 was, gezien ze alleen zou bellen als het hoger was.

Nou nu was het toeval, we hadden stormschade van buren (andere straat, we hebben een grote tuin en zitten daarom aan zo'n 10 tuinen vast) een daarvan had een tuinhuis en daarvan was de dakbedekking op een van de auto's gekomen.

Wij er heen, niemand thuis dus een briefje achter gelaten.
    Komt de bewoonster maandag aan de deur, de gyn :o:

Hoe is het mogelijk?

Maar goed hcg was dus 1, dus na het verliezen van "iets" die zaterdag ben ik het echt kwijt.

Ja ik snap dat afwachtende echt niet van de verloskundige.. Vooral omdat een aantal mij echt kennen.
    Wel had ik begrepen dat er ziekte is binnen praktijk en er 2 inval krachten zijn.

Ik weet ook niet wie mij het laatste bericht had gestuurd.

Maar ik heb het eigenlijk niet gevraagd, heel stom.
    We hadden het er later bij mijn moeder nog over inderdaad dat we het misschien beter hadden kunnen vragen..

Alleen ik ben, heel gek, van de thuis bevallingen.. alle 3 de kinderen thuis geboren en ik heb dat als zoo fijn ervaren.

Dus ik zit echt in dubio wat ik nu wil..

Maar ik verwacht dat mijn lichaam zich sowieso nog moet herstellen en cyclus weer moet herstellen, dus we zullen denk ik nog even verder zijn voordat we weer zwanger zijn.

Ik heb nog 2 ovulatietesten gevonden, die wil ik rond cd15/16 even doen omdat ik dan normaal mijn piek heb, en verder laat ik het nu even gaan. :)

12. WinMom90

WinMom90 VIP lid

9 jul 2021
    5.514
    4.312
    113
    Vrouw
    Nederland
  13. WinMom90

WinMom90 VIP lid

9 jul 2021
    5.514
    4.312
    113
    Vrouw
    Nederland
    @Djinga Ik had net op je topic gereageerd. Hier is mijn 2 maanden na miskraam terug te zien..

14. Finca

Finca Fanatiek lid

29 apr 2021
    2.039
    1.675
    113
    Vrouw
    Hey! ik las net even de updates. Wat fijn dat je weer door kan!
    Ik had dit ook van eind december tot begin februari en kreeg een curettage. Zo slopend is het en je wilt gewoon door... Hopelijk is het snel goed raak voor je.

WinMom90 vindt dit leuk.
  15. WinMom90

WinMom90 VIP lid

9 jul 2021
    5.514
    4.312
    113
    Vrouw
    Nederland
    Ah wat lief van je, dat je nog even kwam kijken.
    Het gaat nu goed gelukkig. Cyclussen nog wat wisselend. Vorige ronde een hele late eisprong, deze keer juist heel vroeg.

Hoe gaat het nu met jou dan? Lijkt mij toch wel heftig als je dan ook nog een curretage moet ondergaan. :(

Finca vindt dit leuk.
  16. Finca

Finca Fanatiek lid

29 apr 2021
    2.039
    1.675
    113
    Vrouw
    Ik heb ook hele late eisprongen nu. Korte LF. Maak ik me wel zorgen om. Vraag me af of dat de redenen voor een miskraam was.
    Curettage viel uiteindelijk mee maar ik was zo nerveus voor de ingreep. Vorige cyclus was het niet raak maar ze hebben toen ook mijn baarmoederslijmvlies helemaal weggehaald. Ik hoop deze cyclus wel raak!

Het is gewoon klote dat je niet door kan en voelt alsof je eigenlijk tijd verspilt hebt. Maar ja, zo gaat dat nu eenmaal. Succes met zwanger worden :)

17. WinMom90

WinMom90 VIP lid

9 jul 2021
    5.514
    4.312
    113
    Vrouw
    Nederland
    Lieve allemaal,

Nogmaals bedankt dat jullie zo meegeleefd hebben.

Met veel angst kan ik zeggen dat ik vandaag op 9dpo weer positieve testen in handen had!

Wishfull123, Finca, BB83 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  18. Zuul

Zuul Fanatiek lid

19 aug 2020
    2.850
    3.614
    113
    Vrouw
    Och wat fijn zeg! Van harte❤️

WinMom90 vindt dit leuk.
  19. ClaireUnderwood

ClaireUnderwood Actief lid

19 okt 2021
    412
    468
    63
    Vrouw
    :thumup:wat een prachtig nieuws Winmom, zo gehoopt voor je! Enne, ik loop op de zaken vooruit maar wordt dit niet een kerstbaby:rolleyes:

WinMom90 vindt dit leuk.
  20. WinMom90

WinMom90 VIP lid

9 jul 2021
    5.514
    4.312
    113
    Vrouw
    Nederland
    Dankjewel! ❤️

Als ik uit ga van eisprong 27 dec haha.

Deel Deze Pagina