Oplopende zwangerschapstesten na miskraam, ervaringen gezocht..

Discussie in 'Miskraam' gestart door WinMom90, 11 dec 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emotions

Emotions Fanatiek lid

5 jan 2019
    1.982
    2.237
    113
    Vrouw
    Aah eindelijk! Licht aan het einde van de veel te lange tunnel.
    Ik hoop met je mee! <3

2. WinMom90

WinMom90 VIP lid

9 jul 2021
    5.514
    4.312
    113
    Vrouw
    Nederland
    Ze blijven helaas weer hangen op deze resultaten.

De ovulatietesten van AliExpress zijn wel "negatief" ondanks hcg en lijken nu op te lopen met ook niet geconcentreerde urine.. en zelfs bijna positief te worden. Lijkt dus toch verhoging LH.

Ik lees veel dat een eisprong met rest hcg niet kan, maar ik begin te twijfelen.
    Normaal zou ik in een normale cyclus over 3 dagen mijn eisprong hebben.

Ik ben inmiddels wel geboosterd én heb continu last van spotting.

Morgen afspraak gynaecoloog voor een bultje in mijn binnenste schaamlip die wat gegroeid is en waarvoor ik vanaf de huisarts ben doorverwezen.

Ik zit er wel aan te denken om en gyn te vragen of ze nog kort tijd heeft even te checken.

We zijn vandaag exact 6 weken na begin miskraam en ik heb nog positieve testen.
    Regelmatig bloedverlies.

En als het nu een zwangerschap was van 8-9 weken begreep ik het nog.. maar ik was net voorbij NOD met nog een minimaal streepje en nu nog positief.

Ik weet ook niet of ik de verloskundige wéér moet vragen want ze gaan wellicht alleen weer prikken.
    Maar ik ben wel klaar met die bloedonderzoeken eerlijk gezegd..

Ik merk ook dat ik momenteel wat afstand neem van het forum.
    Ik weet gewoon even niet waarover te kletsen en kan in de NOD groepen niet mee doen.

Helaas binnenkort ook starten met EMDR therapie, morgen screening hiervoor of ik inderdaad mag "starten".
    Als dat door gaat is het waarschijnlijk verstandig sowieso alles even op een laag pitje te zetten.
    Ik weet niet of zwangerschap icm emdr nu wel zo verstandig is.

3. Flops

Flops Fanatiek lid

13 nov 2021
    1.259
    1.018
    113
    Vrouw
    Knuff!! Zou de gyn idd gewoon even vragen of ze een minuutje extra heeft om even te kijken. Duurt wel heeeel erg lang zo :(

4. WinMom90

WinMom90 VIP lid

9 jul 2021
    5.514
    4.312
    113
    Vrouw
    Nederland
    Nog even een kleine update.

Bij de gynaecoloog niets bekeken. Alleen advies om, als er qua bloedingen in februari niets veranderd was wél een doorverwijzing te vragen.

Hcg test ik nog tuurstreepjes dus dat is echt nog heel minimaal gelukkig.

Verloskundige wél weer gemaild.

Ik heb eigenlijk dagelijks wel wat bloedverlies.
    Soms eenmalig paar druppen op de wc en soms dagen alleen met afvegen.
    Ene moment wat rozig en andere moment rood.

Ook (geen idee hoe uit te leggen) een soort gekneusd gevoel in m'n buik. Maar dat kan ook komen omdat ik niet helemaal fit ben..

Al met al nu ruim 7 weken verder na een zeer vroege miskraam, maar echt wat een ellende dit.

Merk ook dat ik nu echt momenten heb dat ik meer prikkelbaar ben..

Begin echt te twijfelen of ik nog door wil voor een nieuwe zwangerschap.
    Wens is er echt, maar nu bijna 2 maanden dit doet niet veel goeds voor jezelf.. :(:(

5. WinMom90

WinMom90 VIP lid

9 jul 2021
    5.514
    4.312
    113
    Vrouw
    Nederland
    Nog even een update..

Via huisarts bloedprikken op hcg en na de uitslag overleg met gynaecoloog.

6. Ang1987

Ang1987 Fanatiek lid

28 jul 2020
    2.418
    2.169
    113
    Jeetje meid wat heftig. Ik zag dit topic weer (kreeg geen meldingen meer).
    Maar dan heb je een vroege miskraam gehad wat al k#t genoeg is en dan is het nu nog aan de gang:(

Hopelijk dan via de gyn eindelijk wat duidelijkheid/plan van aanpak (als dat mogelijk is).

Loop je (hopelijk) niet meer bij die verloskundigen? Herinner me dat ze je niet serieus namen.

7. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.662
    27.307
    113
    Vrouw
    Hoe snel krijg je uitslag?

8. WinMom90

WinMom90 VIP lid

9 jul 2021
    5.514
    4.312
    113
    Vrouw
    Nederland
    Verloskundige had inderdaad toegezegd als het aanhield ik terug mocht komen voor onderzoek etc en als zij niks konden zien ze een doorverwijzing naar de gyn zouden regelen. Ineens wouden ze dat niet meer en moest het maar via de huisarts.
    Maar die onderneemt wél actie. Morgen bloedprikken. Waarschi morgen avond of donderdag uitslag en dan overleg gyn.

Ang1987 vindt dit leuk.
  9. WinMom90

WinMom90 VIP lid

9 jul 2021
    5.514
    4.312
    113
    Vrouw
    Nederland
    Morgenavond of donderdag zal het dan zijn.. maar testen zijn nog donker genoeg..

Dit was laaste k2v5 van de week. 20220203_114352.jpg

10. Wishfull123

Wishfull123 VIP lid

26 mei 2021
    5.101
    4.603
    113
    Vrouw
    Eindelijk gaat er wat gebeuren voor je! Heel benieuwd naar je uitslag en wat de gyn daarvan vindt. Je testen liegen er niet om, er moet toch nog ergens iets van weefsel zitten als ze zo donker blijven. Hoop dat je eindelijk duidelijkheid gaat krijgen

WinMom90 vindt dit leuk.
  11. Ang1987

Ang1987 Fanatiek lid

28 jul 2020
    2.418
    2.169
    113
    Jeetje fijn dat je snel de uitslag krijgt. Je test is ook echt nog duidelijk positief zeg. Goed dat er eindelijk actie is!!

WinMom90 vindt dit leuk.
  12. Krv

Krv Fanatiek lid

26 mei 2017
    4.602
    4.454
    113
    Vrouw
    Jeetje meid, nog steeds hcg in je lijf. Ze moeten je nu echt verder gaan helpen hoor. Veel sterkte weer!

WinMom90 vindt dit leuk.
  13. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.662
    27.307
    113
    Vrouw
    Wat een duidelijke streep nog. Hopelijk is je hcg zelfs voor hun nu te overduidelijk aanwezig nog dat je geholpen moet worden. Dit kan toch niet meer zo :(

WinMom90 vindt dit leuk.
  14. Mary86

Mary86 Lid

3 aug 2021
    43
    26
    18
    Vrouw
    Jeetje wat heftig. Gelukkig onderneemt je huisarts wel actie. Hopelijk snel meer duidelijkheid en een plan van aanpak. Heel veel sterkte!

WinMom90 vindt dit leuk.
  15. WinMom90

WinMom90 VIP lid

9 jul 2021
    5.514
    4.312
    113
    Vrouw
    Nederland
    Uitslag bloedonderzoek binnen, alle overige dingen zegt mij helemaal niets, dus geen idee of dat goed zit maar HCG nog op 56.. Uiteraard wel weer gezakt maar 7 januari was het 97 dus het is in een maand tijd nog niet eens gehalveerd :( toen bij net geen 8 weken was het een week later al 115 en een maand later 2..

Nu wachten tot huisarts overleg heeft gehad met de gynaecoloog.

16. JupitR

JupitR VIP lid

13 mei 2020
    6.754
    7.302
    113
    Vrouw
    Jeetje wat balen dat het zo traag gaat @WinMom90. Ik hoop dat je snel hoort wat de gynaecoloog heeft gezegd.

WinMom90 vindt dit leuk.
  17. Ang1987

Ang1987 Fanatiek lid

28 jul 2020
    2.418
    2.169
    113
    Balen zeg, niet de uitslag waar je op hoopt. Maar ook niet onverwacht gezien je testen. Hopelijk komt er iets echt goeds uit het overleg tussen de gyn en huisarts.
    liefs.

WinMom90 vindt dit leuk.
  18. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.662
    27.307
    113
    Vrouw
    Dat is geen daling waar je nou echt blij van wordt :( hopelijk ziet de gyn wel noodzaak tot ingrijpen

WinMom90 vindt dit leuk.
  19. WinMom90

WinMom90 VIP lid

9 jul 2021
    5.514
    4.312
    113
    Vrouw
    Nederland
    Ik hoop het ook.. uiteraard blij dat het gezakt is, maar het is gewoon echt weinig.. In "normale" gevallen zoals via de boekjes zou het elke 3/4 dagen moeten halveren. Maar hier is het na een maand nog niet gehalveerd :(
    Ik hoop echt dat de gyn op korte termijn actie wil ondernemen.

Ben ook helemaal flauw van die korte hevige bloedingen steeds.
    En soms dan alleen spotting, maar leuk is het niet meer :(

Had dit ook echt nooit verwacht bij zo'n korte zwangerschap :(

20. JupitR

JupitR VIP lid

13 mei 2020
    6.754
    7.302
    113
    Vrouw
    Heb je ook (veel) buikpijn @WinMom90? Volgens mij had @Zuul ook een hele lange nasleep bij haar miskraam, maar ook gepaard met heftige buikpijn. Ik herinner me niet of zij veel bloedverlies had.

Zuul vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina