Och wat een ellende voor jullie zeg! Heel erg heftig allemaal. Ik heb inderdaad ook een laaaaaange nasleep van mijn miskraam in Augustus vorig jaar. Ik begin nu pas een beetje op te knappen. Ik heb extreem veel bloedverlies gehad maar dat hield wel op nadat alles eruit was. Hebben ze bij jou een controle echo op restweefsel gedaan? Sorry kon dat even niet terugvinden zo snel. Aan je klachten te horen en omdat je hcg nog zo hoog is gok ik dat er nog restweefsel zit en dat daarom je hcg nog hoog is en je daarom ook nog bloed. Hebben ze ook je HB en ijzergehalte gemeten? Want bij zoveel bloedverlies dat je flauw word denk ik dat dat ook erg laag is. Ik wil je adviseren alvast met extra ijzer te gaan beginnen. Floradix is een goede, even combineren met sinaasappelsap dan word het beter opgenomen. Als je nog vragen hebt stuur mij gerust een pb! Je mag alles vragen, ik ben er altijd heel open over. Heel veel sterkte❤️
Soms.. van de week een middag en avond dat ik niet kon opstaan of gaan zitten, zoveel last. Maar het is van het ene op andere moment ook ineens weer weg.. niet echt een duidelijk "patroon"..
Och jeetje! Wat een lange tijd verder zet, sterkte ❤ Mijn vermoeden zelf is ook restweefsel, maar mijn verloskundige denkt er blijkbaar anders over en hebben mij "succes" gewenst. Ik hoop snel via de huisarts bij de gyn terecht te kunnen. Vanaf de 2e hevige bloeding ben ik ind extra ijzer gaan innemen. Dat was bij het laatste bloedonderzoek goed (de vorige bedoel ik dan, bij deze weet ik eigenlijk niet of daarop geprikt is). Maar zolang het nog niet weer "normaal" is blijf ik het wel innemen. Dankjewel voor je reactie ❤
Wat een walgelijke reactie zeg. Hebben ze een echo gemaakt of heeft ze ineens röntgenogen? Fijn dat je ijzer in ieder geval goed is! Wanneer kan je bij de huisarts terecht? Zou dan even vragen om een spoedafspraak, heb je ook buikpijn? Vooral alles vertellen wat je voelt en wat er gebeurd als je ineens zoveel bloed verliest. Ik wil je veel sterkte verder wensen en ik hoop dat je de juiste mensen treft die je op de juiste manier helpen want dat verdien je!❤️
Ja hun laatste reactie zit mij ook echt dwars.. Huisarts heeft nu dit bloedonderzoek geregeld en gaat in overleg met de gynaecoloog. Ik hoop morgen of maandag meer te horen. Soms wel buikpijn, soms helemaal niet. Maar van de week op een gegeven moment vrij heftig, wist niet meer hoe ik moest opstaan of gaan zitten, en ineens uit het niets was het weer weg. Nog wel steeds zwaarder gevoel en trekkend.. Lief van je! ❤ Ik hoop snel betere updates te kunnen geven
Ik heb even meegelezen. Wat vreemd dat ze niets doen. Ik had begin januari positieve testen na een miskraam en er bleek toch nog iets te groeien. Na 4 weken bleek het een zwangerschap in mijn baarmoeder te zijn die super traag groeide (konden ze toen pas zien) en in een hoek zat ipv het midden van de baarmoeder. hcg liep te traag op. Vorige week een curettage gehad en mijn hcg is van vorige week woensdag 1535 naar 62 gegaan in 1 week. Waarom krijg je geen curettage?
Vorige miskraam ging ook veel sneller.. 8 augustus nog 3+ op de clearblue, die zelfde middag bloeden begonnen maar kon toen niet prikken ivm vakantie Spanje. Week later wel geprikt en hcg toen ook al 115 ofzo.. Maar huisarts heeft vanochtend gebeld, en had de doorverwijzing doorgezet. Hij gaf aan dat de gynaecoloog had gezegd dat de verloskundige iedere week had moeten prikken en het HCG iedere week minimaal 15% had moeten dalen en dat zij al eerder een doorverwijzing hadden moeten regelen icm met de bloedingen etc Maar ik kan aanstaande woensdag terecht bij de gynaecoloog. Eigenlijk maandag al, maar dan een andere afspraak die ik niet kan verzetten/afzeggen..
Jeetje wat fijn dat je snel terecht kan maar heftig dat de arts eigenlijk ook al aangeeft dat je verloskundige niet goed heeft gehandeld. Een paar maanden misschien te lange nasleep van miskraam, geen eisprong etc is zo lang als je een kinderwens hebt. Ik baal heel zo hard voor je dat je dit hebt moeten doorstaan maar hopelijk is er dan eindelijk oplossing. Ze gaan igg serieus met je aan de slag
Gelukkig kun je snel terecht en het klinkt alsof je nu goed geholpen gaat worden. Het handelen van de verloskundige is wel een klacht waard, wat een onkunde zeg. Hopelijk nu snel een oplossing, zodat je eindelijk verder kunt
Thanks dames voor jullie reacties! Blijkt inderdaad dat de verloskundige wat steken heeft laten vallen en alles bij elkaar gewoon niet goed was. Nu is vrijdagavond mijn "menstruatie" wel echt begonnen, hoe kan het.. toeval? En het heeft ook gewoon doorgezet, gelukkig. Maar gisterochtend zo heftig, ik had een tampon in, en toen ik uit bed stapte stroomde het er alsnog letterlijk uit met een spoor van druppen naar de douche.. daar alles maar uitgedaan. Maar daar een flinke "stolsel" van ik denk wel 2 bij 3 cm, en nu ook veel kleine stolseltjes. En geloof het of niet, easy@home (dit was m'n laatste testje daarvan) was vrijwel negatief vandaag. Urine was niet heel geconcentreerd, maar voorheen waren de streepjes dan nog best duidelijk zichtbaar. Ik verwacht dus dat ik inderdaad nog niet schoon was en het nu wél los laat..
Oh man wat een toestand, maar waarschijnlijk is dat de 'boosdoener' geweest! Ik hoop dat je nu verder kan en alles schoon is. Wat heb je lang moeten wachten. Succes bij de gyn komende week!
❤️❤️ Wat fijn dat je nu serieus genomen wordt en er spontaan zelf wat gebeurd. Krijg je later nog een controle echo?
Ik gok het eigenlijk wel. Ik had ook nog een andere aparte test liggen via Amazon, een oranje achtig iets. Die had nu ook amper wat zichtbaar, en dit was de easy@home die ik had gedaan. Streepje is niet meer op de foto te krijgen (urine was niet bepaald geconcentreerd, maar voorheen had ik toen ook nog duidelijk streepjes en dit is nu echt heel licht) Dus ik heb een beetje hoop nu dat er echt achter gebleven weefsel los is gekomen.
Jaa sowieso woensdag een afspraak bij de gynaecoloog, ik denk even kijken wat daaruit komt, maar ik denk bijna dat dit het "probleem" was..
Klinkt inderdaad alsof je nog restweefsel had en dat dat het probleem was! Hopelijk ben je nu van alle ellende af! Ga je die verloskundige nog bellen en zeggen dat ze te laks zijn geweest?
Ah goed dat je nog die afspraak hebt Ik hoop t ook voor je, hopelijk kun je deze nare periode afsluiten en snel weer vooruit kijken
Ik wist het! Gevoel dat er nog wat zat klopte dus gewoon. Hij is wit! Morgen ga ik wel naar de afspraak, gewoon nog even een check!