Morgen 2 weken geleden dat ik bevallen ben. Had alleen een schaafwondje die nu weg is. Dat weet ik omdat plassen geen pijn meer doet. Vloeien doe ik nog wel, dus de kraamverband ging er snel doorheen. Heb nu maandverband van Kotex. Maar het voelt daar beneden niet lekker. Alsof er een olifant op gestaan heeft... Volgens mij heb ik door al dat verband ook last van een schimmelinfectie en daar smeer ik al zalf voor. Ik gebruik ook geen maandverband meer en laat het maar gewoon lopen en verschoon mezelf meerdere keren per dag. Zodra ik weer wat gebruik gaat het meteen een stuk meer irriteren. Is dit gevoel normaal, komt het door de vermoedelijke schimmel en gaat het weer normaal voelen??
Ik zou nog een pak kraamverband kopen en dat proberen. Bij maandverband zit er een soort plasic laagje, waardoor het gaat broeien en dat kan dus gaan irriteren, kraamverband heeft dat niet. Mij werd om die reden geadvisserd om zolang ik vloeide kraamverband te gebruiken ipv maandverband.
Ik heb die van kotex omdat daar geen plastic in schijnt te zitten. En ik had dit ook al met kraamverband
Ik deed zodra ik alleen was en geen bezoek oid had een hele losse broek aan (huisbroek) en een te grote boxer/onderbroek, deed er wel het kraamverband in maar dat zat dan losjes (niet zo tegen mn onderkantje aan geperst) Nu had ik een totaalruptuur 4 dus nu had ik ook last van een hechtingen gala daar beneden.. En als ik ging slapen lag ik op zo'n blauw matje uit mn kraampakket met een handoek bovenop me. Ik vloeide in de nacht haast niet het was meer met opstaan Succes meid het vloeien duurde bij mij 6 weken, het was we zo dat het echt met de week afnam (de hoeveelheid)
en gewoon in blote billen met matje eronder in bed gaan liggen. Kan het lekker luchten. Verder voelt het hier ook nog niet lekker, zwaar gevoel idd weet het ook niet..?
Dat zware gevoel is volgens mij je bekkenbodem. Die heeft een flinke opdonder gehad en dat voelt niet fijn. Oefeningen doen helpt, en verder heeft het tijd nodig...