Beste dames, ik hoop dat het goed gaat met iedereen!! meiden ik heb op het moment een Pijnlijke situatie Ik ben 12 weken geleden bevallen van onze lieve zoontje en vandaag kreeg ik plotseling een zeurend , aanhoudende pijn in m’n onderbuik en onder rug. Het lijken net beginnende weeën.. dit heb ik nu al een paar uurtjes en het is erg vervelend met lopen, bukken, bij het op staan van zittende positie en bij sommige houdingen als ik zit.. herkent iemand hier iets van?! Zou het te maken kunnen hebben met het ontzwangeren?! zelf zit ik te denken dat als het vanavond nog steeds zo is dat wij even naar de HAP/SEH gaan.. of is dat overrated?! Alvast bedankt dames x°x°
Ehm, als je van een stoel op probeert te staan, wat is dan verleidelijker: kruipend naar de bank of daadwerkelijk rechtop gaan staan? Als je t gevoel hebt kruipen omdat je rug op standje haaaaaaalleluja staat heb je dikke vette kans dat je lage rugspieren overbelast zijn. Zeker als je de kleine veel aan t sjouwen bent vanwege reflux grappen loop je helemaal risico. Buik weet ik niks van, maar lage rug wel. Ik zette de stofzuiger in de kast en toen schoot het er ook vol in, toen kon ik helemaal geen kant meer op. Fysio heeft me toen ff geholpen zat ook nog met R en die moest ik wel uit bed zien te krijgen. Leek wel een bejaarde...dochter bijdehand dat we omi (92) maar moesten bellen of we dr karretje (rollator) even konden lenen. Dan kan R. wel op t plankje... Voor degene die in een zoekopdracht komen omdat t met overbelasting in je rug schoot: eerste 2 dagen thermalcare hotpacks voor je rug. Kost een vermogen die dingen (single use) maar DE REDDING hier. Kersenpit en aanverwanten kan daar niet tegenop.
Hoi, Wellicht start van menstruatie? Hier op het forum kunnen wij niet zeggen of jij naar de huisarts moet hiermee, zou persoonlijk niet zo snel naar de HAP gaan, tenzij je echt krom ligt van de pijn. Ik zou tot maandag wachten als het er nog is, en dan mijn eigen huisarts bellen. Succes en hopelijk zwakt het snel af!
Kruipend, gelijk recht op kan wel maar dan om de vaart in het lopen te brengen is echt pijnlijk!! Maar eerlijk, de constante pijn is wel in de onderbuik..
Nee die is dus net over!! Maar het voelt dus wel als menstruatie, beginnende weeën.. Oké, bedankt voor de tip!!
Meh, dan zou ik rugklachten als in overbelasting vooralsnog overslaan. Kan me verder ff niks voor de geest halen wbt buikpijn, maar meer omdat bij mij mn bekken en rug overheersden in beide gevallen. Zou ff paracetamol handhaven en niet te gek maken qua activiteiten en je huisarts maandag bellen. Tenzij je idd vergaat van de pijn dan wordt t een ander verhaal. Geen stoelgang issues ofzo die de boel ontregelen?
Nou, over stoelgang issues gesproken moet ik je zeggen dat ik van de week wat last had van diarree maar ik twijfel echt of dat ermee te maken heeft. Ja bekken klachten heb ik ook al sinds de zwangerschap maar dit voelt net iets anders dan bekken pijn!! Het voelt eerlijk als weeën / menstruatie.. maar m’n menstruatie na de bevalling heb ik al gehad
Hey meid Goeiemorgen, ik zat hier ook aan te denken.. volgens de app is mijn eisprong over een weekje, zou het idd kunnen dat ik zo redelijk vroeg al groeipijn heb?? Qua heftigheid kan ik het ergens wel plaatsen want alles is natuurlijk anders na de bevalling, de hormonen etc. Dus zou best kunnen dat de groeipijn nu wat pijnlijker is dan voorheen!! En eerlijk gezegd ben ik vandaag wakker geworden met opmerkelijk veel minder pijn!! bedankt voor de tip meid!!