Hoi verloskundigen! 14 januari ben ik bevallen van mijn prachtige dochter Marit Ik ben toen gehecht met oplosbare hechtingen, een paar maar (gelukkig) Nou zat er uitwendig nog een knoopje en die heeft mijn man weggeknipt vanavond. Er kwam een hele draad uit, maar niet los. Hij lijkt vanbinnen nog vast te zitten. Heb goed getrokken, maar trek alleen m'n huid omhoog. Nu hebben we het draadje één cm. van de huid afgeknipt. Ik wil wachten tot ie alsnog oplost, of moet ik hier nog wat mee? Heb al in een biotexbadje gezeten. Alvast bedankt voor jullie antwoord! Liefs, Marieke en Marit
Hoi Marieke, dan is je ruptuur inderdaad onderhuids gehecht en dan zie je ook alleen maar het eindknoopje vlakbij je ingang van je vagina zitten. Dit zou ik ook alleen weghalen hoor, dus jullie hebben het goed gedaan. Verder kun je er niet bij en zit het inderdaad ook vast. Je kunt hier gerust mee afwachten. Als het niet ontstoken of geirriteerd is, hoef je niet eens in een sodabadje te gaan zitten. Het lost vanzelf op. Groetjes Brigitte