Hallo allemaal, Ik heb problemen met de antilekbekers van Nuby en vroeg me af of ik misschien iets verkeerd doe en andere gebruikers hiervan misschien een tip hebben. Mijn zoontje gebruikt 2 soorten van hun antilekbekers, die met een speenachtige tuit en de 'echte' antilekbeker. Sóms gaat het goed maar meestal lekken ze ontzettend. Niet uit de tuit, maar bij het schroefdraad zeg maar. Iemand tips misschien? Word er een beetje simpel van...
Hier lekker ze ook, volgens mij niets aan te doen Bij ons staan ze achter in het kastje tussen de andere "rot" bekers Maar goed geen tip dus, wel jammer want we hebben een paar hele leuke van oa tijgertje....
De beste beker vinden wij toch wel die van Friso, die lekt echt niet ookal wordt 20x per dag door het huis "gesmeten" En voor dat geld is het zeker het proberen waard (nog geen 5euro) http://www.friso.nl/614/vragen-bestelle ... ml#subMenu
hee meiden, ik heb twee nuby bekers, eentje lekt en de andere niet dan heb ik er nog eentje van de difrax maar daar krijgt meneer geen drinken uitgezogen als ik de beveiliging er nog in heb zitten (ook niet op de maximale stand) en dan heb ik er nog twee gespaard van de zwitsal zegeltjes van bebejou geloof ik en die lopen weer te hard zodat puk zich elke keer verslikt, ikke weette ook nie meer hoor #-o
Ik heb de antilekbeker van avent en ik vind hem heel erg goed, mijn dochtertje houd die altijd op zijn kop of gaat ermee ergens op slaan, maar lekt dus absoluut niet. Misschien heb je hier iets aan?
bedankt voor de tips allemaal! helaas maar even accepteren dan van de nuby... ik heb de friso beker besteld. ben benieuwd
Ik heb ook de nuby flessen en idd had ik in het begin er ook bij dat ze lekte. Maar op het zachte gedeelte zit een inham en op de schroefgedeelte zit een "bobbel" en die moeten precies in elkaar vallen als je hem dicht draait. Als je dat niet doet dan lekt hij dus. Ik hoop dat ik het zo een beetje goed heb uitgelegd
tnx moby, maar helaas helpt dat ook niet. heb zelfs vaak dat wanneer ik de schroefdop aandraai... het siliconending met de tuit verdraait en niet meer in die inham valt.... ik heb nûby een mail gestuurd en ze vroegen me ze op te sturen zodat ze ze konden controleren. denk dat ik dat wel doe wanneer de frisobeker binnen is
hier lekte het nuby tuitbekertje ook, ik had klacht mail verstuurd en heb nu 1 gratis van hun gekregen. alleen heeft hij nu zelf in het speentje gebeten. misschien oook een mail versturen via het nuby site. gelijk een vraagje, zijn de speentjes ook apart verkrijgbaar van nuby?