Mijn vriend en ik gaan volgend jaar mei/juni trouwen en nu zijn we alvast even aan het oriënteren en alvast aan het rekenen geslagen, maar heb geen idee wat voor budget ik moet aanhouden voor een trouwjurk.... dacht zelf rond de 1500-2000 euro?? Maar heb geen idee wat een beetje jurk in een boetiek hier kost?? Dus zal even een poll maken, wat was jullie budget voor een jurk? en had je hier een beetje keuze in?
budget was rond de 1000-1200 euro...maar....uiteindelijk koste de jurk incl lingerie, hoepel, schoenen zo'n 2000 euro. Denk overigens wel dat je voor een boetiek een goed budget hebt. Je hebt natuurlijk altijd wel jurken voor minder of veel meer maar waar ik destijds was waren de meeste jurken zo'n 1500 tot 2000 euro. succes, en veel plezier straks met passen van al die prachtige jurken!
Mijn jurk was van een vorige collectie en kostte 1000 euro, normaal was hij 1800 euro. Ik had niet echt een budget, mijn ouders betaalden de jurk en ik moest gewoon kijken naar wat ik mooi vond, maar om eerlijk te zijn vond ik 1000 euro al veel te gek voor 1 dag haha.
Hier max paar honderd destijds. Die van mij komt weg bij light in the box, overgenomen via mp. Was toen 26 weken zwanger ongeveer dus wouw niet een te open jurk hebben. Hij zat perfect! Niks aan hoeven te laten passen. Gekocht voor 120,- Pak van mijn man was duurder, kwam bij een echte pakken zaak vandaan, op maat gemaakt
Ik ga a.s. zaterdag trouwen en zometeen mijn jurk ophalen. Ik wil niet precies zeggen wat de kosten waren maar is tussen de 1500 en 2000
ik had niet echt een bedrag in mijn hoofd.. ben er toen gewoon verliefd op geworden en de prijs was om zich best normaal/goedkoper dan dat je bijv in say yes to the dress ziet..
Ik ben in mei 2014 getrouwd en mijn jurk heeft zo'n 1000 euro gekost. Daaroverheen kwamen nog vermaakkosten, een hoepel en een torselet. Toen kwam ik rond de 1500 euro uit!
Mijn trouwjurk kostte 2200 euro. Daar kwamen dan alle accessoires (die heb ik ook bij de bruidswinkel gekocht) nog bij.
Mijn budget was 1500,-, maar uiteindelijk heeft de jurk 2000,- gekost. En dan met sluier, schoenen, lingerie en sieraden erbij zit je wel tegen de 2500,- Budget tussen de 1500 en 2000,- heb je een mooie jurk voor hoor. Ligt er ook aan van welke ontwerper je houdt. De Nederlandse ontwerper Ladybird heeft bijvoorbeeld mooie jurken en zijn minder duur dan bijvoorbeeld demetrios en maggie sotero, die zijn weer een slagje duurder. Spannend allemaal, geniet van alle voorbereidingen.
Ik ben ergens geweest waar de jurken niet duurder zijn dan 999,- Natuurlijk was die ik mooi vond wel de duurste categorie. Was inclusief vermaken. Ik heb expres geen typische trouwschoenen gekocht maar gewone die ik nu onder mn spijkerbroek of rokje aan kan. Waren 60,- Ik heb geen speciale lingerie gekocht, maar gewoon iets wat de hele dag fijn zat. Snap bijna niet dat mensen t dubbele uitgeven voor een jurk die daarna in je kast hangt. Ben nog steeds aan t denken wat ik er nou mee moet.
Ik wilde tot 1500 gaan. Ik weet niet meer precies wat hij kostte maar zat er zeker onder! En het was echt mijn droomjurk! Gekocht in een bruidsmodewinkel. Met een korset voor er onder.
En je kan trouwens flink afdingen in die winkels hoor. Gewoon de winkels tegen elkaar uitspelen, ze maken er echt vette winst op.
Ik was 800 kwijt. Schoenen waren 29,95 bij van haren. Ik was ruim 4 maanden zwanger en wilde meer niet besteden Dit is hem Bekijk bijlage 461708
Mijn ' trouwjurk' was 130,- euro (dreamdresses Arnhem) maar ik wilde dan ook een kort jurkje dus dat scheelt sowieso al iets. Gekozen voor gekleurde pumps 70,- die ik straks ook nog aan kan. Ik had een budget van 500,- voor de jurk. Ik zou persoonlijk ook niet veel meer uit willen geven aangezien hij na 1 keer dragen in de kast beland of voor veel minder dan de helft op mp verkocht gaat worden.
Mijn budget was max. 2000 euro incl. alle accessoires. Uiteindelijk daaronder gebleven, maar alleen mijn korset was al 200 euro (had keus uit 1 strapless korset in mijn maat...)
Inderdaad!! Ik huur nog liever een jurk en ga dan liever van dat geld met mijn gezinnetje op vakantie.