oplossing enveloppen likken?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door tijdvoormezelf, 12 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minke24

Minke24 Fanatiek lid

18 aug 2007
    1.383
    24
    38
    TNT adviseert om dat echt niet te doen. De machines waar de post doorheen gaat kunnen de enveloppen open wippen waardoor je kaart uit de envelop gaat of de kaart helemaal vernield.

Vrienden van me hadden hun trouwkaarten aan de ceremoniemeester gegeven en hij had er een brief bij in gedaan en de enveloppen niet dichtgeplakt. Gevolg: een aantal kaarten kwam niet aan en een aantal gehavend.

Dit staat er op de website van TNT:

Mag ik de enveloppen dichtplakken?

Graag zelfs! Het versturen van uw kaarten en brieven in een dichtgeplakte envelop, voorzien van de juiste postcode, voorkomt beschadiging en vertraging.

Gewoon even een sponsje gebruiken dus (of een sticker, maar dat vind ik persoonlijk minder mooi, of je moet echt hele bijpassende stickers vinden). Succes!

2. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

@ Minke24, ok dat wist ik niet. Dan is dat gelijk een goeie tip voor onszelf straks.

Lijkt mij ook niet zo fijn als ik al die enveloppen moet likken, dus denk dat ik dan ook maar een sponsje gebruik.

3. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    Ik werkte vroeger in een kantoorboekhandel en daar hadden we zo'n rekje met pakjes stickers en etiketjes staan van het merk Herma ofzo. Daar zaten ook gekleurde rondjes in allerlei formaten bij en ook dingen met babymotiefjes. Misschien hebben ze wel een website...
    Maar een sponsje werkt inderdaad ook hoor! :)

4. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Je kan een sponsje met water dat hebben wij in het zh ook gedaan, maar op m'n werk gebruik ik altijd een lijmstift ;)

Deel Deze Pagina