Dat ben ik absoluut met je eens, sommigen kunnen helemaal nergens tegen en vatten alles verkeerd op, maar ik bedoelde ook wanneer iemand zich echt niet gedraagt.....
Ik vraag me trouwens ook af waarom zo vaak geroepen wordt "je hoeft de reacties toch niet te lezen?" Dat klopt, maar andersom kan ook: "Je hoeft toch niet te reageren?" Even wat vragen voor de dames hier die het toch zo belangrijk vinden om hun mening te kunnen geven, die wéten dat ze vaak fel zijn, maar vinden dat anderen daar dan maar mee om moeten kunnen gaan: 1) Ben je je er bewust van dat je waarschijnlijk iemand gaat kwetsen met je felle reactie? Of denk je alleen vanuit jezelf: "IK zou me ook niet gekwetst voelen... 2) Als je weet dat je er iemand mee kwetst en die persoon kán er niets mee (bijvoorbeeld een opmerking over iets wat de persoon in het verleden heeft gedaan en wat dus niet meer terug gedraaid kan worden), waarom zet je het er dan toch neer? Wat is de toegevoegde waarde? 3) Vind je die toegevoegde waarde zwaarder wegen dan het sociale aspect van iemands gevoelens in acht nemen? Ben altijd erg benieuwd naar die dingen. Ik hoop dan ook dat iemand hier antwoord op wil geven.
dat gebeurt idd hoor, er zijn genoeg mensen geweest die het een sport vonden om maar gewoon overal dwars tegenin te gaan en die hebben idd een ban gehad.
Is er al een antwoord gevonden eigenlijk op te topictitel? Of gaan we dit ook tot in den treuren bediscussiëren? Ik bedoel 31 pagina's.............
Ja achter af was dat dom. Zeker. Dacht eerlijk gezegt eerst dat we aan het geine waren. En dan idd kreeg toen z.n antwoord. Maar dat is geweest. En als ik het goed heb hebben wel elkaar het beste gewenst daarna nog. Voor mij is die discussie dus gesloten. Las alleen in sommige reactie.s dat het er toch nog over ging. Want dat topic is juist gesloten. En konden toen niet meer verder praten. En nee ik heb niemand gevraagd dat topic te sluiten en we hebben het samen uitgevochten. En ook weer goed gemaakt.
Denk het niet. Het was niet bedoeld als discussie. Juist om een oplossing te vinden. Maar met zo veel mensen. Ook zo veel meningen en de meeste. Vinden het dus niet nodig om er een oplossing voor te zoeken. En op mij kwam dit topic eerlijk gezegt wel over om een discussie te voeren. Over discussie.s ( Begrijpen je me nog) Hihih ik soms ook niet hoor.
Er is geen "antwoord", ik was op zoek naar ideeën. Ik heb er - tussen al die andere reacties - twee geteld. Ik sta nog steeds open voor andere ideeën. Daarnaast heb ik trouwens ook reacties gehad van mensen die het tof vinden dat ik hier een oplossing voor probeer te zoeken. Ik zie trouwens maar 16 pagina's?
Werk jij bij mij? Enneh Pinjo prive moet je gescheiden houden van je werk. Ik heb ook genoeg problemen gehad en liep ook niet de kantjes ervan af. Als je werk en prive niet gescheiden kan houden ga je maar thuis zitten. Zal miss bij jou werk anders gereageerd worden mijn manager pikt het niet hoor en die kan het ook niet schelen als jij huilend verteld hoe slecht het thuis is. Zo heeft iedereen wel wat. Zo en nu ben ik klaar met dit topic!
Ik denk dat de "je" van suenne niet JIJ bent, maar "je" in het algemeen. Zo had ik het althans gelezen. Niet als een beoordeling...
Klopt idd dat je je werk er niet onder mag laten leiden, maar dat stond ook in mijn reactie. Puur dat huilen zal echt niet alleen zijn omdat ze kritiek krijgt, maar daar zal veel meer achter zitten zeer waarschijnlijk.
Zegt wel veel lijkt me he. Dat je maar 2 ideeen aangedragen hebt gekregen. discussies zijn hier aan de orde van de dag. Lopen, zoals ik het zie, 9 van de 10 op niets uit. Mijn tip: Wees het eens met elkaar eens dat je het oneens bent. Scheelt een hoop frustraties.