Gisteren opende jij toch ook een topic dat je het zo vervelend vond dat mensen zo snel veroordeeld werden? Vind het wel opvallend dat je dan nu weer in dit topic te vinden bent. Je weet dat er in de regels staat dat je geen berichten mag plaatsen die kunnen leiden tot onrust. Mijn mening is dat je nu behoorlijk een reactie aan het uitlokken bent. Misschien heb je wat een de tip van Daan78?
Las daar straks dat er icoontjes bij zouden komen. Weetje welke ik mis! Dat gezichtje met een kruisje er op als je eigenlijk iets wil zeggen maar toch je mond houd. Is dat niet een oplossing???
hahahaha... ik viel bijna van mijn stoel Dat is nog veel erger dan volwassenen onder elkaar die CHIPS roepen. Ik krijg dan gelijk uitslag
Wat voor reactie ben ik aan het uitlokken dan? Volgens mij is mijn berichtje toch behoorlijk netjes en lok ik er niks mee uit hoor. En dat ene topic is al langer geleden dan gisteren hoor gisteren was ik in een ander topic aanwezig. Maar goed, jij was ook overal aanwezig afgelopen dagen he, dus ja, iedereen die in deze topics zit is onrust aan het uitlokken?
Dat van de icoontjes snap ik. Taalfout kan gebeuren. Had ook me spellingscontrol kunnen gebruiken. Maar die met de ? Snap ik niet.
Nu jij weer Sabrina..............zucht............wat zielig dit. wil er iemand nog het laatste woord nemen? Pino, jij misschien. Laat het eens rusten zeg. Zo komt er nooit een einde aan. En wellicht kunnen we dan terug naar de originele vraagstelling incl. antwoord? p.s. vond mijn tip idd wel heel treffend. Gelijk hebben en gelijk krijgen...een wereld van verschil.
Nee hoor Daan78, voor mij is het zo klaar. Ben niet vies van een discussie, maar wel als die eindeloos doorgaat en uiteindelijk geen resultaat heeft. Behalve dan de conclusie dat niet iedereen het altijd met elkaar eens is. Accepteer het en laat het rusten toch?