nu kan ik heel sarcastisch zeggen nee ik ben pas 23... maar ik snap je wel hoor. Vind het alleen wel een btje ver gaan om er verder over te discusseren. Heb aangegeven ook pnirmal een fijn leven te gunnen en daar laat ik het bij. Zeikwijf is in mijn wereld luchtig en grappig, anders noem ik je een teringwijf
Ja, er was hier ooit een relnicht, die had ook in der onderschrift staan dat ze niet in een roze littly pony wereld leefden. Moest even aan der denken bij jouw opmerking. Tuurlijk denk je na voor je post, maar om nou uren na te denken wat je neerzet op een forum?! Sjees dat doe ik irl ook niet.
Ik wist tot voor kort nog niet eens dat er ook echt strafpunten gegeven werden...niet om denigrerend te doen maar ik moest toen ik het hoorde wel even keihard lachen....
liever iets anders want van ananas moet ik steeds kotsen nu heb nog ene halve schaal staan in de koelkast. iemand interesse?
Haha ik bedoel natuurlijk ook geen daaaaagen, maar toch wel een aantal uurtjes en aangezien ik hier geen uren zit per dag, was dat bij mij een paar daagjes