Oh ja en als je zeikwijf echt een heel erg woord vind, dan kom je echt net onder een steen vandaan gekropen. Kom op zeg! Toen ik dat zag en dat er ook een melding van gemaakt werd(volgens mij) had ik echt een basisschool gevoel... Meester zij zei wat gemeens tegen mij! Misschien een idee als mensen de dingen wat luchtiger bekijken??
Maar zijn er mensen die het serieus echt boeiend vinden wat mensen hier over hun denken en tegen hun zeggen? In het echte leven boeit het me ook niet wat een onbekende over me zegt, en dan heb je er zelfs nog een gezicht bij..
Hahahah drommels...geweldig woord eigenlijk!!! @mamag ik vond het ook lichtelijk kinderachtig: "mama ze pesten me!!" sorry maar dat kwam gelijk in me op.... Ik ga mn kind douchen de groeten allemaal!
Leuk he mensen belachelijk maken? Geeft het je een kick? Want ja ik voel me aangesproken aangezien ik een van degene ben geweest die opperde om iets te vragen wanneer iets niet duidelijk was. Echt stoer dit ook, komt zo ontzettend volwassen over. Dit is nou meteen de reden waarom het ook echt nooit zal werken
Even ontopic; is het misschien een ideetje om eens een polletje te starten om te bezien of er überhaupt meer mensen zijn die vinden dat er een probleem is waar een oplossing voor gevonden dient te worden? Want als die er niet zijn dan hoeven we er ook geen discussie over te voeren.
Ik zou het eerder naar vinden als ik in een omgeving zou wonen waar zeikwijf een normaal woord is....
Dit zijn dingen die je nooit kunt tegen houden. Een forum is vaak toch ook opgezet om advies en inlichting te geven en te krijgen. Daarin verschilt iedereen van mening en krijg je dus soms hevige reacties. Ik denk dat elke forumbezoek(st)er moet gaan leren de heftige reactie 's met een korreltje zout te nemen en nooit te persoonlijk moet oppakken. Op elke forum komt kritiek voor en dat zijn helaas niet altijd de leukste reacties.
Maar ff serieus...Ik vind het wel een leuk initiatief hoor TS, wil je ook niet voor gek zetten . Maar zoals zovelen al hebben gezegd, het werkt gewoon niet. Al die meningen, al die mensen, het zal nooit gebeuren dat iedereen met zn neus dezelfde kant op wijst. Hoewel het het natuurlijk wel zo is dat je ook met respect je mening kunt verkondigen. En daar schort het hier idd nogal eens aan. Maar ja wat doe je eraan? Niet iedereen is opgevoed met de juiste normen en waarden .
Ja ik heb een melding gehad, niet gister hoor, een x daarvoor. Was over die man die naar de hoeren wou stappen. Ze vroeg onze mening ik zei exact 'dan vind ik je wel een beetje een zeikwijf' en huppa melding strafpunt (of whatevah).
Bij mijn oudste (5) op school hebben ze het: Stop houd op protocol.. haha. Ze moet dan zeggen: Stop houd op! :x en dan pesten de kindjes niet, wordt al vroeg geleerd om grenzen aan te geven.
Oh ik ga er ook zeker niet wakker van liggen, kan op zich wel wat hebben hoor Maar dit is nou precies mijn punt. Wat heeft het nog met een discussie te maken of een eigen menig. Toch helemaal geen ruk? Dit is gewoon iets/iemand belachelijk zitten maken. Hoe kinderachtig is dat wel niet?
Inderdaad! Dit is niet belachelijk maken. Bekijk het a.u.b. met een knipoog Ik denk wel dat sommige dingen wel werken, bijvoorbeeld het voorstel om een Poll te starten.