Heey meiden, ook ik ben wat pb's kwijt waaronder van de persoon die eventueel een wiegenbak van mij zou overnemen die ik bij te koop had staan. Mijn geheugen is zoooo slecht dat ik haar naam niet meer weet en ook de nickname niet op zp...Zou diegene als ze dit leest even willen laten weten of ze nog interesse heeft in de wiegenbak?? Thanks alvast!
Weet je nog wat de naam van het topic was waarin je de wiegenbak verkocht? Zoja kan je dit intypen in google en drukken op in cache dan krijg je alle oude reacties terug en ook de naam.. Dit kon ik vinden voor je,, kijk maar of je er wat mee kan. http://www.zwangerschapspagina.nl/koop-aangeboden/212680-baby-damesspullen-2.html *Edit zie net dat die datum niet klopt,, Dus denk niet dat dit het is.
hey meis ben echt een leek op dat gebied en geen idee wat je bedoeld Topic heette geloof ik huisspullen!!! Die jij hebt gevonden is idd een oudere topic....Diegene reageerd hier ook niet dus maybe ziet ze er allang vanaf Lief dat je meehelpt! (K)
Deze mag op slot, de persoon waar t om gaat reageerd niet en heeft misschien t topic niet gezien. Ik zet de wiegenbak gewoon weer tekoop in een adv die ik later zal aanmaken. Bedankt alvast!