Wist wel dat Ikea het goed zou oplossen. Wij zijn al zovaak terug geweest met spullen die beschadigd/kapot waren na aankoop. Altijd netjes afgehandeld! Kan ik van geen enkele ander winkel zeggen!
Zeker heeft ikea een goede service, En met het "uitdelen" van cadeaubonnen is altijd uit eigenbelang, want elke euro meer uitgegeven dan het tegoed is voor ikea meegenomen. Dus echt uit gulheid is het natuurlijk niet, ikea is geen Moeder Theresa
Inderdaad! Vind het een keurige oplossing. Zal alleen nog even zachtjes grommen als ik de kasten moet omwisselen
Dat is tich niet zo moeilijk? Ze hoeven iig niet uit elkaar. Kast op stuk karton of een deken/badlaken zetten en je trekt hem zo naar een andere kamer...
Das makkelijker gezegd dan gedaan Damay, moet de kast niet groter/hoger dan de deuropening zijn bijvoorbeeld
Dan kantelt manlief hem even. Onder kozijn door en klaar. Geen probleem. Hier pas met een hoge hemnes kast gedaan. Samen met mn moeder. Alleen vloerbedekking is wat lastiger.
Of hem naar een andere verdieping willen tillen, bij ons bleek de draai van de trap te krap, konden we hem alsnog uit elkaar halen. Nette oplossing van Ikea. Toevallig waren we gisteren ook nog bij de klantenservice van Ikea in Utrecht, ook weer netjes geholpen en we kregen nog gratis flesjes water en bonnetjes voor ijsjes voor de kinderen. Heb bij die vestiging al vaker dingen om willen ruilen etc. en ik ben heel tevreden over de service.
Hij is helaas te hoog anders hadden we dat zo gedaan. Het scheelt echt een *PIEP* 2 a 3 cm ofzo en dus moet die hele kast uit elkaar. Half kan ook niet... Maargoed ze hebben alles gedaan wat ze konden en dat ze mij dat gevoel geven vind ik in principe al genoeg. Beter dan die vrouw die het afwimpelde alsof het niets was en ik de zoveelste zeur van die dag was. Was ik waarschijnlijk ook maar dan had ze een andere baan moeten kiezen.
Wij hadden gisteren ook goede service bij Ikea (Heerlen). Moesten wat terugbrengen maar door de verhuizing de bon kwijt. Hele huis afgezocht, gebeld. Als ik een kopie afschrift had, dan konden ze de bon opzoeken en kreeg ik het geld terug (moest me wel legitimeren). Wij naar Ikea en ja hoor. Kregen keurig netjes (>100,00 euro) terug.
Nee helaas niet, schuin naar de zijkant kantelen past niet. Hij is te diep en hij is ook veel te breed (3 deurs) om andersom te kantelen. Anders was het vrij simpel geweest. Maargoed ik grom en klus nog wel een keertje en dan hebben we ook wat toch. Ik heb van het geld gisteravond 2 mooie nachtkastjes gehaald dus ik ben al tevreden. Heb me er eigenlijk al bij neergelegd en vind het prima.
Ik ben ook niet anders gewend dan prima service van IKEA en het feit dat ze op warme dagen de flesjes water 50% naar beneden doen om het welzijn van hun klanten vind ik geweldig. Ook toen ik de bon ophaalde eergister hadden ze door de hittegolf gratis flesjes water staan voor iedereen bij de klantenservice die moest wachten. Geen slecht woord over. Vond alleen die vrouw aan de telefoon zo naar overkomen. Ze kon me wel helpen maar vertikte het gewoon en daar kan ik dan zo laaiend om worden...