Bedankt voor de reacties meiden! Mijn vriend heeft geen overgewicht en is vorig jaar gestopt met roken! Dus ik denk niet dat het daar aan ligt. Probleem is dat ik niet ergens apart kan slapen, onze tweede slaapkamer is nu kinderkamer (en we hebben geen bed over). Op de bank slapen kan ook niet want dan heb je twee katjes op je nek. Heel gezellig, dat wel Ik ga eens kijken of het helpt om zijn hoofdeinde iets omhoog te doen. Fingers crossed!
Ts ik zie dat je zwanger bent. Wachten tot je baby geboren is. De geboorte van onze zoon was mijn oplossing. 6 jaar lang slecht geslapen en gevloekt. Kon hem bijna doodmeppen met zijn geronk Baby werd geboren en ik hoorde niks meer. Op 1 of andere manier heb ik mijn gehoor daarop ingesteld. Word van niks meer wakker maar wel van het kleinste piepje van onze zoon maar die slaapt door en snurkt niet . Ik ga wel altijd voor mn vriend slapen. Gaat hij mee naar boven moet hij verplicht van mij een halfuur op zijn gsm tokkelen het snurken is nog niet verminderd. Als zoontje vroeg wakker is en wij zijn beneden hoor ik mn vriend soms tot beneden ronken. En wat ook zo gezellig is. Als je tv aan het kijken bent en hij valt in slaap op de bank. Owwww dan snauw ik gewoon dat hij zich moet omdraaien. Hij geloofde me in de week weer niet en snauwde terug. Heb het toen opgepakt. Toen ik het liet horen begreep hij me wel