Ze zijn mooi maar de kachelwinkel waar wij onze kachel kochten gaven wel aan dat je er heel makkelijk tegen aan kan stoten omdat ze zo hoog zijn. Maar het is wel heel straks in de woonkamer zo'n glasplaat.
Nee maar het is wel echt een randje, je kan er niet overheen met de stofzuiger bijvoorbeeld. Mijn metalenplaat is maar 2 mm en dan loop je eigenlijk gewoon door, met een 6 mm plaat moet je er wel om denken echt op de plaat te stappen
Hm er ligt hier niets op de grond, behalve dat er dus nu 3x een klein vonkje eruit komt en dus zwart brandvlekje achterliet
Hoe zwaar zou dat zijn? Ik zou 'm dan ook wel weg willen halen denk ik omdat je er anders over struikelt (de kids) En deze is echt te groot, bij 90 vanaf kachel naar voor kunnen wij er niet meer met krukje bij zitten
Onze houtkachel is niet heel groot en het is al eens gebeurd dat zeker bij rondhout dat er een stukje uit valt. dan is die metalenplaat wel prettig.
Stukje houten vloer eruit halen en vervangen voor tegels met hout reliëf? Tegenwoordig heb je hele mooie tegels met hout reliëf bijna niet te onderscheiden van echt hout
Ik ga denk ik toch kijken of ik niet een mooi kleedje brandwerend kan maken/krijgen. Heb ik van mei-sep sws gewoon m'n mooie vloer zonder iets en dan als de kachel weer vaak aan gaat dat kleedje wat ik evt ook makkelijk onder de zwevende plank kan schuiven. Maar dat is nog even zoeken.. heb nog n paar maanden