Goedemorgen dames, hebben jullie toevallig gister de uitzending gezien op Hart van Nederland? mij heeft dat stukje zo aangegrepen van de sta-op-stoel En ik heb besloten om de 1000,- bij elkaar te gaan sprokkelen om deze mensen te kunnen helpen. Heb net contact gezocht met Hart van Nederland Ik heb een klein babywinkeltje en ik heb besloten: van elke betaling die bij mij binnenkomt zet ik 1 euro appart. doen jullie met me mee? want ik kan het natuurlijk niet alleen! hoe meer mensen helpen hoe sneller het gaat!
geldt dan niet de datum van de aanvraag voor de verzekering? Dan zou het nl nog snel kunnen... maar dat zal natuurlijk wel niet, anders zouden ze HvN niet inschakelen.
oke even in het kort. mevrouw kan niet zonder deze stoel, deze heeft ze nu staan, maar deze wordt uit het basispakket gehaald, doordat haar man ook al 20 jaar thuisloopt kunnen ze simpelweg deze stoel niet houden omdat er geen geld voor is. de enige oplossing is: of mevrouw krijgt een stoel. of ze moet naar een verzorgings tehuis.
Het is een goed streven. Zodra mijn bedrijf goed gaat lopen ga ik ook zoiets doen. Ik ga een klein fonds oprichten en daar geld op inzamelen En een stichting eraan gekoppeld. Voor zulke gevallen moet inderdaad een oplossing zijn eigenlijk.
ja precies! maar is er niemand die me wil helpen? het hoeft geen groot bedrag te zijn hoor .. alle kleine beetjes helpen. een paar euro moet iedereen toch wel kunnen missen?
Sorry maar ik kan zelfs geen paar euro missen. Wel heb ik bewondering dat je dit iniatief neemt hoop dat je veel ophaalt
Ik hoop het ook Heb inmiddels al heel veel mails gestuurd, ook naar mijn leveranciers (die werken vaak met grote bedragen), en kunnen vast wel iets missen. hoop jullie binnekort te kunnen vertellen dat het GELUKT is
er is bij de zorgverzekeringen nog helemaal niks van bekend of hij definitief uit het ziekenfons word verwijdert. Heb venmorgen voor me moeder gebeld en er word over gesproken maar er staat nog niks vast
Mijn moeder heeft MS en zei heeft de stoel ook hard nodig. Ik heb er vanacht amper van kunnen slapen omdat ik dacht hoe moet dat dan was dan ook blij dat ik eindelijk kon bellen naar het VGZ. En die stelde me gerust van er word over gesproken maar er is nog niks definief. ze hadden deze vraag nu al zo vaak gehad haha. Maar ik vind het wel erg lief van je dat je aan deze mensen denkt.