scheit nu al in mijn broek,morgen verstandskies trekken

Discussie in 'De lounge' gestart door diaan1982, 9 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

8 okt 2009
    3.212
    1
    0
    Oooooh ben zo zenuwachtig! Morgen word er een verstandskies getrokken HELP!!!!

2. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Bij mij viel het reuze mee. Hij had er een stukje gaas ingestopt en dat er weer uithalen deed meer pijn als de hele ingreep. :)

Naderhand alleen niet met je hoofd naar beneden hangen, dat doet zeer. Hihi. En niet twee dagen later moeten verhuizen, kwam een beetje ongelukkig uit...

3. januari2010

januari2010 Niet meer actief

Sterkte! Komt vast helemaal goed! Ik vond het achteraf wel meevallen maar stapte wel met het zweet op mijn rug uit de stoel.

Pijn voel je niet omdat het verdoofd is, het is meer het idee! Ben blij dat ze er bij mij alle vier al uit zijn!
    Maar zou het wel weer opnieuw doen!

4. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Succes! Geen ervaring mee gelukkig, maar ik zou ook als de dood zijn..
    Denk maar zo: morgen rond deze tijd ben je er al weer vanaf!

Toi toi

5. Felice

Felice VIP lid

22 apr 2009
    7.510
    8.437
    113
    Het is mij 2x heel erg meegevallen.
    De eerste keer moest ik lang wachten omdat de boel ontstoken was, maar zelfs toen viel het mee.
    De tweede keer begon ik last te krijgen en toen dacht ik: ze kunnen hem beter trekken, dat is een eitje, beter dan een onstoken verstandskies.

Succes morgen!!

6. Helise

Helise Fanatiek lid

4 mrt 2012
    1.785
    0
    36
    Succes en sterkte! Qua pijn valt het echt heel erg mee! Het enige nare ervan is, vond ik, dat ze zo hard trekken/duwen weet ik veel, dat het net lijkt of ze alle botten uit je kaken eruit trekken. En ik had continue het idee dat ie de verkeerde kies aan het trekken was, maar dat was natuurlijk niet zo, haha.

7. sietsie

sietsie Bekend lid

13 sep 2012
    615
    0
    0
    Voormalig kraamverzorgende, nu VIG-er op een PG af
    Ik ging erheen met flinke bibbers, maar het viel reuze mee. De verdovingsspuiten zijn even gemeen, maar de verdoving zelf vond ik nog wel grappig, haha. Zo gek als je ineens niets meer kunt aan één kant! Praten ging al helemaal niet, dus na de tijd boodschappen doen raad ik af :). Het genezen ging prima, heb na de tijd eigenlijk geen last meer gehad.

8. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Snap je angst. Twee jaar geleden 3 verstandkiezen in 1 keer laten trekken. Het is geen pretje maar je moet maar zo denken, straks is het voorbij.. het doet geen pijn het is meer het idee erbij.

Succes morgen!

9. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Begrijp je angst volkomen, ik scheet hem 7 kleuren toen die bij mij eruit moesten, 2x gedaan.
    En het viel me reuze mee, nog beter ik had een knappe italiaan die me moest helpen :D zwijmelzwijmelzwijmel hahahahahahaha.

Ik had meer last van de pijnstillers, werd er doodziek van joh ;)

Anyway veel succes :)

10. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

8 okt 2009
    3.212
    1
    0
    Thanks voor de opbeurende woorden,maar ben er nog steeds misselijk van!

11. Felice

Felice VIP lid

22 apr 2009
    7.510
    8.437
    113
    Ondanks de goede ervaring met het trekken van de verstandskiezen is naar de tandarts gaan nog steeds geen hobby hoor, haha!

Ik zie nog steeds op tegen elk bezoek, zelfs een standaardcontrole. Heel stom, maar het is niet anders.
    Maar goed, ik hou me altijd maar voor: de tandarts houdt me niet de hele morgen/middag in de stoel ...

12. zwangerregnawz

zwangerregnawz Bekend lid

12 jun 2010
    907
    27
    28
  13. dekilene

dekilene Niet meer actief

Succes snap je wel ik moet een kroon volgende maand ik vind het doodeng...

14. Veel succes!!

Ik vond het zelf zo meevallen dat ik liever mijn andere verstandskies er ook uit liet trekken dan dat ie hem moest boren...

15. Felice

Felice VIP lid

22 apr 2009
    7.510
    8.437
    113
    En, is het meegevallen? ;)

16. mamavan5bengels

mamavan5bengels Fanatiek lid

21 nov 2010
    3.051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    Nou hier 2 verschillende ervaringen.

10 jaar geleden, verstandskies weg laten snijden door kaakchirurg, ingreep viel mee. En daarna totaal geen last gehad! Heb niet eens pijnstillers nodig gehad.

2e verstandskies, paar weken geleden getrokken door de tandarts, ingreep viel mee, was er in 2 sec uit!

Maar de pijn die ik daarna gehad heb, ging door merg en been. Heb een week lang met ontzettende zenuwpijn gelopen wat doortrok naar mijn kaakbot, hoofd en oor. Pijnstillers hielpen maar een uur en daarna begon het weer. Ik jank niet snel, maar heb gehuild als een klein kind. De bevalling was er niets bij. Na ruim een week was de ergste pijn weg.

Geen idee waarom het dit keer zo'n pijn deed.

17. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

8 okt 2009
    3.212
    1
    0
    Tegengevallen,ding wou er niet uit 6 keer geprobeerd toen lukte het pas.
    De wortels hadden haken en stonden allemaal een andere kant op.
    Hij dacht eerst dit word m niet je moet alsnog naar de kaakchirurg.
    En ik moet er nog 1laten doen over een maand!
    En ik heb een wang als een hamster en pijn!

18. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.069
    3.862
    113
    Succes, ik heb het jaren uitgesteld, omdat ik ook zo bang was. Nou, het was echt een fluitje van een cent, ze waren er uit voor ik er erg in had, alleen de prik van de verdoving gevoeld, verder niets.

19. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tandartsen schijnen ook niet zo goed te zijn in verstandskiezen trekken... Ik moet over 10 dagen naar de kaakchirurg om er een te laten trekken en heb nu al buikpijn als ik eraan denk..
    Sterke ermee!

Deel Deze Pagina