Oplossing voor reiswieg

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Michelle1209, 18 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Wagenbak kan je echt nog wel gebruiken. Misschien lekker op zijn buikje leggen.

Maxicosi zou ik echt niet doen met dit weer!

En de mutsy heeft een ook een zitding, dus als je baby niet in de bak past, moet je het ombouwen. Een buggy en dan vooral de quinny is slecht !

2. Twingia

Twingia Fanatiek lid

7 dec 2013
    1.151
    1
    38
    thuis dingen doen, met de kinderen knuffelen.
    Friesland
    Hier was zoon met 6 maand 68cm. Hij is nu 8 maand en past nog steeds in de kinderwagenbak van mutsy.

3 maand is veelste jong om in een buggy of wandelwagen inzet te laten zitten/liggen.

3. grasspriet84

grasspriet84 Fanatiek lid

17 jun 2016
    1.778
    32
    48
    Mijn zoontje is drie maanden en zal over een maand ook niet Meer in kinderwagenbak passen. Hij zal kunne liggen, maar lekker bewegen zit er niet meer in we hebben een Mutsy 4rider. Ik ga tegen die tijd de wandelwagen proberen. Deze kan ook in ligstand.

4. Miki013

Miki013 Bekend lid

9 feb 2016
    598
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mijn zoon was met 6 maanden 71cm en hij paste er nog makkelijk in. (Ook een mutsy) Hij wou er niet meer inliggen en dat was iets heel anders, dus met 6 maanden in wandelwagen gezet. Hij kon toen al best stevig zitten.

En echt geen buggy nemen totdat hij stevig zelf kan zitten dat is zo slecht voor zijn rug.

5. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    Ik weet even niet meer tot welke lengte mn jongste in de wagenbak (ook mutsy) heeft gelegen, maar hij was 6mnd en absoluut geen kleintje.
    Hij kon op het laatst niet echt spartelen, maar hij kon er prima in liggen.
    Buggy zou ik echt nog niet doen met 3mnd. Je zou hem kunnen dragen en als hij moet slapen in de wagenbak leggen.

6. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.234
    6.094
    113
    Die van mij is 11 maanden en zou er nog steeds in kunnen met 74 cm :) die ligt nu wel in de wandelwagen overigens, maar sinds een maand of 2 pas. De beentjes kunnen prima opgetrokken liggen. Beter dan een wandelwageninzet hoor.

Deel Deze Pagina