Mijn tweeling zal 1,5 jaar zijn als onze 3e geboren wordt van de zomer... Nu heb ik op dit moment uiteraard een duo wagen, echter wil ik graag voor de baby op komst een bugaboo kopen, en de twin in de maclaren gaan vervoeren. Dit kan prima als ik met zn 2en ben, maar als ik alleen ben heb ik 2 optie's : De maclaren daar de tweeling in, baby in de draagzak. Echter ben ik niet het type draagmama, en in het begin zal ik het wel doen, maar een baby wordt mij denk ik al snel te zwaar. Nu vroeg ik me af of er ook op de bugaboo een plankje/zitje voor mijn benen kan, en een plankje/zitje voorop de wagen? De reden dat ik mn duowagen weg doe is ruimtegebrek in de auto, een buggy neemt toch veeeel minder plaats in beslag, dan een twin onderstel met 2 buggy seats los. Dus eigenlijk is mijn vraag ; Zijn er plankjes die zowel voorop de bugaboo als voor mijn benen aan de bugaboo kunnen?
Hi, ben even aan t meedenken.... maaruhhh ik weet niet wat voor gewicht de bugaboo aankan....? ik heb me bij de tweede verdiept in plankjes etc... en las daar dat een plankje dat Meerijdt beter is, omdat dan niet het hele gewicht van het tweede kindje ook op de wagen hangt..... in jouw geval zouden dat dus twee kindjes zijn.... ofja eentje voor.. eentje achter.... Zelf zou ik wellicht in jouw situatie eerder voor een phil en ted gaan... of iets dergelijks. en daar een plankje achter..... (ik noem maar even wat...) zouden de kindjes eventueel ook nog kunnen switchen als ze niet meer kunnen staan....
Ziet er wel mooi uit zo'n donkey...!! (maar misschien wel te breed voor TS, naast elkaar..?) heb trouwens nog zitten twijfelen hier nu... maar aangezien onze jongste al zeker 13,5 kilo weegt (nu bijna 14?) ga ik toch maar voor een plankje ... voordat zo'n duo wagen een kant op kiept... nouja moet ie onderhand wel gaan lopen...
haha, grappig mijn zoontje weegt denk ik nu 10kg!...maar ze zeggen dat tussen 1jr en 2jr kinderen niet zo hard meer groeien...ik las ergens 2kg en 8 cm in dat jaar gemiddeld... mijn zoontje zal 20 mnd zijn, maar die loopt wel al sinds 11,5mnd, ik ga dus ook vor een plankje (en ga wel proberen te dragen+buggy) anders schaf ik tegen die tijd al shet echt niet anders kan wel een duobuggy aan ofzo
(ik ben eigenlijk ook septmama zoontje is van 31-8) Deze woog 10,3 kilo met 6 maanden... dus hij groeit iig niet meer zo hard.... Hij loopt nog niet... dus ik sjouw mn een breuk.... met mn Bi-bekken... Hij heeft trouwens ook kledingmaat 92 broek 98 shirt.. dus ook lang hoor... ga iig voor een plankje... (sorry TS voor het off topic chatje...)
Dragen is helemaal niet zo zwaar als je denkt hoor. Als je een ergonomische drager neemt, kun je het best een tijd volhouden. Ik heb onlangs mijn zoontje van toen 14 maanden (ca 12 kilo) nog over ruig terrein een uur rondgedragen, in een geweven draagdoek op mijn rug. Het was dat het ontzettend warm was. Daar had ik meer last van, dan van het gewicht op mijn schouders.