Goedemorgen, Mijn vriend is in New York i.v.m. de Marathon. Hij wil graag iets voor de baby kopen. Hebben jullie nog tips? Misschien een draagdoek, wrappers?
ik zou zeggen stuur hem naar de kinderafdeling van Macy's of ga los op rompertjes in de DisneyStore. Wij hebben zelf toen onze 1e geboren was ons helemaal los gelaten bij Baby Gap, kijk wel uit want de amerikaanse zijn zoals alles in de US of A supersized. Onze zoon kon pas na 2 jaar in de bij babygap gekochte winterjas
Ik weet niet waar je die kunt kopen.. Vaak gewoon in de warenhuizen.. Je hebt zeker een vent die niet zoekt om er een beetje naar te vragen misschien Ff Googlen.. Zal dat eens doen momentje
uggs, echt belachelijk voor een baby. maar das mijn bescheiden mening. joh, lekker naar de babyGap laten gaan. Weet je het geslacht van je kindje? Want in de US weinig neutraal baby gebeuren. Volgens mij weet iedereen het daar voor de geboorte al. Enne, bij mijn gemiddelde mannetje zit de meeste babyGap gewoon goed hoor, dus maat komt aardig overeen met leeftijd. Als je er van houdt, kun je nog bakerdoeken van Aden + Anais overwegen (zijn mooie grote hydrofiele doeken, ook fijn als handdoek als je kindje wat groter is, of als zonneschermpje, etc etc..).
Uggs inderdaad.. maat M is makkelijk, daar kan je vaak twee winterseizoenen mee doen (vanaf de volgende herfst). S natuurlijk voor de pasgeborene. Macy's vond ik echt helemaal niets! Dus veel liever naar Saks on 5th! Maar veel leuker.. gewoon de super in duiken.. Publix bij voorkeur.. ze hebben zoveel baby hapjes / snackjes.. dat kennen wij helemaal niet! Even op de houdbaarheidsdatum letter maar oh zo leuk en handig! En oja.... de snacktrap! Te koop bij elke grote babywinkel maar ik geloof ook bij Publix ofzo (dit is een bakje waarin je snackjes (besjes, appelstukjes, later chipjes e.d.) kunt doen en dan zit er een dekseltje op waar je kindje met zijn handje door heen kan maar de snackjes kunnen er niet uit vallen! Ideaal! @DJ Momo.. mijn bescheiden mening is dat je je mening eerder ongezouten hebt gegeven dan bescheiden Nodstrom!
Er is een enorme M&M's store. In de buurt van times Square (de snoepjes) en nu heb je daar rompertjes en babysokjes in alle kleurtjes die je ook als m&M's hebt. IK was er 2 jaar geleden en toen was ik niet eens zwanger maar heb volgens mij met elk rompertje wel in mijn hand gestaan. Uggs, Er is een echte ugg's winkel. Ben er zelf niet geweest maar iemand die met ons mee was wel maar zoveel scheelt het niet in prijs, de uggs daar en hier. ( Nu is dit wel al 2 jaar geleden)
Bedankt voor de shop tips. Ik heb net online gekeken voor Babycap en ze hebben inderdaad leuke rompertjes. Verder ga ik ook vragen of mijn vriend baby slofjes van Uggs wil meenemen.
TH en RL vallen wel klein. Als je kindje gemiddeld is of aan de lange kant zou ik 1 a 2 maten groter nemen. Mijn meisje van 7 maanden draagt namelijk al maatje 2 wat staat voor 2 jaar. Baby gap is meestal wel goed.
Ook Tommy Hilfiger en Ralph Lauren vind ik goed op maat vallen. Ben het er dus weer niet mee eens hahahaha
Als hij wil kijken voor een draagdoek of andere drager is er een winkeltje in de buurt van Central Park. Op metrominis.com kan je het adres wel vinden (en meteen kijken of hun collectie je wel aanstaat )