Mijn vriend en ik zijn momenteel op vakantie in Apeldoorn , vandaag hebben we fietsen gehuurd en Zijn er dus lekker op uit gegaan We stonden even aan de kant om even te bespreken waar we nu heen wilde gaan. Toen er twee meisje van ongeveer 6 jaar langs ons Kwamen op hun skeelers , toen riep 1van de twee neisjes; zo u bent wil tegen mijn vriend We stonden met onze monden open gelukkig riep mijn vriend nog zo jij durft Het meisje reageerde niet eens. Hebben jullie ook weleens zulke dingen mee genaakt daar jullie konden van open vielen.ij ben heel benieuwd naar jullie verhalen
Maar om even serieus je vraag te beantwoorden: nee, dat heb ik nou nooit. Grapje, moet kunnen... Ach, kinders he. Die roepen wel eens wat. Maak je gek, die skeeleren zo naar huis, pikken nog een paar pokemons op onderweg en zijn jou en je witte? man allang weer vergeten. Ik zou er geen seconde meer mee bezig zijn. En zo brutaal vind ik het niet eens. Is je man ook zo wit dan?
Ik snap er niks van 😂 Maarre de uitdrukking "de jeugd van tegenwoordig " wordt al honderden jaren gebruikt, dus die (eventuele) brutaliteit is niks nieuws
Bedoel je wit ipv wil? Zo ja, ja hoor dat maak ik wel eens mee, kinderen zijn eerlijk en beseffen nog niet dat ze met zoiets misschien mensen kunnen kwetsen. Heeft niets te maken met de jeugd van tegenwoordig.
Ik weet niet wat je met wil bedoelt, wild, wit? Maar ik was vroeger net zo hoor . En als ze 'wit' zeiden is het toch niet zo erg? Ben wel benieuwd wat ze nu echt zeiden