aankomen

Discussie in 'Gezondheid' gestart door dorisn, 27 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dorisn

    dorisn Fanatiek lid

    2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    hallo allemaal.
    ik lees en hoor ontzettend veel over afvallen maar eigenlijk nooit over aankomen. ik ben 1,60 en weeg 48,6kilo. nu zeggen heel veel mensen dat het best mee valt en dat ik blij moet zijn dat ik alles kan eten, maar ik zou er toch graag een paar kilo bij hebben. al is het alleen maar omdat ik dat normale broeken kan kopen (loop nu in kinderbroeken). heeft iemand een idee hoe ik die kilo`s er binnen niet al te lange tijd bij kan krijgen? mn moeder zei dat zwanger raken een optie is en we zijn druk bezig, maar dat is ook maar weer tijdelijk.
    liefs doris
     
  2. Kaatje85

    Kaatje85 VIP lid

    14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Veel volle producten eten, dus veel volle melk, joghurt enzo. Bruin brood enz.
    Waarom maak je via je huisarts geen afspraak bij een dieetist? die kan je ook een eetschema meegeven om aan te komen, en dan wel op een gezonde manier..

    Succes!
     
  3. Kaatje85

    Kaatje85 VIP lid

    14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
  4. dorisn

    dorisn Fanatiek lid

    2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    hey bedankt voorm de tip, ben gelijk even gaan kijken en ik denk dat ik er wel wat mee kan.
    liefs doris.
    (meer tips zijn altijd welkom)
     
  5. joyce1980

    joyce1980 Fanatiek lid

    21 okt 2006
    2.308
    0
    0
    hoi tja te dik zijn is niet leuk maar kan me er wel iets bij voorstellen dat als je erg slank bent dat dit ook niet altijd leuk is.
    ik heb ooit gehoord dat iemand die moest aankomen naast zijn normale eetpatroon iedere dag zo een maaltijdshake moest nemen.
    zo krijg je per dag een 500 cal. extra binnen en daar zitten eigenlijk allemaal goede voedingsstoffen in. altijd nog beter dan iedere avond een zak chips leegeten!

    bij de apotheek verkopen ze ook drankjes speciaal voor mensen die aan willen komen!

    succes!
     
  6. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    ik werk in de zorg en als wij mensen hebben die aan moeten komen laten we ze veel pindakaas eten :)

    klinkt gek maar daar kom je giga van aan

    sterkte met aankomen
     

Deel Deze Pagina