Ik heb ruim 10 jaar de pil geslikt en ben nu een maand gestopt. Wat een opluchting! M beste keuze ooit. Geen hoofdpijn / ? Migraine aanvallen gehad, geen puisten meer. En ik heb geen opgejaagd en emotioneel gevoel meer. Herkennen jullie dit ook?
Ik hoop dat ik dat binnenkort ook zo mag voelen, ik ga ook stoppen. Moet vandaag weer de pil nemen, maar ik doe het niet. Welke pil gebruikte jij?
Ik had eerst microgyon 30 maar sinds 1,5 jaar 50. Normaal had ik ook altijd als ik ongesteld werd met de pil last van nachtzweten en ongesteldheidskrampen. Nu zonder pil nergens last van. Ik merk niet eens dat ik ongesteld ben. Ik ben aan de pil gegaan vroeger omdat ik zo pijnlijk ongesteld was. Was ook bang om nu ongesteld te worden. Wilde die pijn niet terug. En dat is ook helemaal goed gekomen
Spannend! Ik ging aan de pil voor m'n puistjes. Heb ze helaas wel weer terug gekregen na de pil stop. Maar t wordt nu na 7 maanden zonder pil wel iets minder, alleen nog wel op m'n schouders. Verder voel ik me stukken beter, idd minder emotioneel en down! Heb alleen wel onregelmatige cyclus en inmiddels een hele lange. Daar baal ik wel van! Weet niet of t nog ontpillen is maar heb m ook 10 jaar geslikt. 7 jaar Diane, en daarna een paar x gewisseld
Ja ik herken dat ook. Is ook allemaal de reden dat ik gestopt ben. Nu 2 maanden zonder pil en voel me super. Ik heb er absoluut geen spijt van en is de beste keuze ooit
Ja zeker! Ik heb 3,5 jaar de pil geslikt, en mn gezicht lijkt nu ineens veel egaler, voel me ook een stuk beter, actiever.. We gaan nu voor ons 1e kindje, maar ik merk nu dat de pil mij toch wel meer heeft beinvloed dan dat ik dacht, heb ook meer libido etc..
Dat had ik niet echt haha en ook heb ik juist ineens puisten terwijl ik dat met de pil nooit had, echt super gave huid.. Maar ja ik hoop dat dit ook weer over gaat.. Verder voel ik me stabieler! Idd ook actiever
Ik gebruik sinds 1 jan. 2011 geen pil meer en het is zo fijn geen hoofdpijn meer te hebben. Ook de lust neemt toe en ik ben gewoon vrolijker dan voorheen. Voor mij geen pil meer!
Hier al tijden geen pil meer... maar ik weet nog hoe mijn libido was aan het einde van mijn pil... bijna helemaal verdwenen... hier komt de pil er ook nooit meer in.. die paar puistjes tijdens een ongi neem ik maar voor lief..
Ik ben sinds 2a3 weken gestop met de pil en heb het 9 jaar geslikt. 2 jaar terug een zoontje gekregen en toen ik na de bevalling weer eraan begon kwamen de klachten bij mij.. Hooftpijn/libido ging na beneden/buikpijn/stemmingswisseling. Voor mijn zwangerschap nooit ergens last van gehad. Nu ben ik er dan vanaf en ik voel me een heel stuk beter, je zou zeggen hoe kan je dat nu al zo snel merken.. Maar echt ik merk dat alles beter gaat nog nieg helemaal top maar het gaat de goede kant op. Ik slikte ook microgyon 30. Ben erg blij dag ik eraf ben dus ook een opluchting! Voor mij ook geen pil meer!
Ik ben ook wel erg benieuwd wat het met mij gaat doen.. Heb nu al 11,5 jaar de pil en ik stop er over 2 weken mee.. Hopelijk heb ik niet meer die erge buikpijnen die ik had op mijn 14e en hopelijk ben ik ook niet elke maand een week ziek...
Ik ben na mijn bevalling niet meer begonnen met de pil en ben het ook niet van plan. Voelde me altijd erg opgeblazen.
Ik stop ook met de pil, niet om zwanger t raken maar voor mijzelf, ik ben aan de pil gegaan na m'n bevalling en heb een libido van 0.0, ronduit dramatisch. Wij gebruiken gewoon een condoom nu al omdat ik pas een operatie gehad heb en dan zou de pil niet betrouwbaar zijn door de narcose of mijn gastric bypass. Mag 2 jaar niet zwanger worden nu dus ben benieuwd voor de rest heb ik geen interesse spiralen,nuavring etc. Voel me dr niet lekker bij, hoop dat ik me binnenkort weer goed voel.
ik ben na 8 jaar pilgebruik gestopt. en ervoor had ik heftige menstruaties, met veel pijn, ziek voelen, en heftig bloeden. toen ik ervan af was, heb ik ineens een korte ongesteldheid, met veel minder pijn. het is wel gevoelig, maar ik ben er niet meer ziek van. daarnaast heb ik inderdaad ook veel minder migraine aanvallen dan eerst en stuk minder hoofdpijn, had zelf de link eigenlijk niet gelegd met de pil maar als ik zo lees zijn er toch meerdere die na de pil er geen last meer van hadden. heb ook vrij snel een regelmatige cyclus gekregen, dat is wel handig, dan kan je er rekening mee houden als het zover is dat je wat bij de hand hebt
Hallo dames, Hoe gaat het nu met jullie? Hier 10 november gewoon ongesteld geworden na de pil, en nu vandaag alweer uit mezelf. Is dit niet heel snel? Ik las al horror verhalen over maanden niet ongesteld worden en ik heb nu een cyclus van 25 dagen? Groetjes Nogablokje
Hoi Nogablokje, Ik ben 1 december pas gestopt met de pil. Maar de vorige keer dat ik stopte werd ik ook na 3 weken voor het eerst weer zelf ongesteld. En de ronde daarna raakte ik al zwanger.. Misschien is jouw cyclus ook heel snel op orde! Succes
Ik heb 23 oktober mijn laatste pil geslikt en heb een paar dagen daarna de onttrekkingsbloeding gehad. Moet nu maar afwachten wanneer ik weer ongesteld wordt. Ik denk dat het nog wel even gaat duren, want voordat ik zwanger werd van mijn eerste en met de pil stopte duurde het wel een half jaar voordat ik weer ongesteld werd. Dus ik denk dat het nu ook niet heel snel gaat komen. Ik voel me in elk geval wel een stuk beter zonder de pil.