opluchting, gestopt met de pil

Discussion in 'Anticonceptie' started by Marie1984, Oct 30, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Denise1991

Denise1991 Niet meer actief

hebben jullie ook al uitzet spul voor de baby?
    ik ben op koopjes jacht haha

2. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

May 22, 2013
    1,632
    0
    36
    oh meid toch :( wat een verhaal !! het leven is niet altijd eerlijk he ! en echt raar dat je huisarts er dan toen niet verder op in is gegaan dan hadden die eerste 8 maanden toch niet nutteloos moeten zijn.
    van je biologische klok kan ik goed geloven, ik word dit jaar 29 en ik heb dat ook heeeeel fel .
    toen ik 20 was wou ik al dolgraag kindjes, toen met men ex (achteraf gezien blij dat we er geen hebben ) heb toen ook het een en ander meegemaakt was toen ook gestopt met pil op men 21ste wel 3 jaar lang,zonder resultaat. het was toen ook elke maand weer een teleurstelling, en iedereen werd maar zwanger , en ik niet :(. ik ben toen helemaal binnenstebuiten gekeerd met onderzoeken en blablabla , heb toen ook enkele maanden aan de clomid gezeten , tot ze toen ontdekten dat het probleem bij men ex lag .
    soit , om een lang verhaal kort te maken, men ex kon geen kinderen maken hij had geen zaadcellen (daar moesten ze dan na 3 jaar achterkomen :( ) ik wou hem zeker niet kwijt en overwoog andere opties als donorzaad of adoptie .
    enkele weken later betrapte ik hem erop dat hij me bedroog en hij was zo over zijn oren verliefd dat hij meteen bij haar is gaan wonen . heb ik lang ziek van geweest .

maar nu heb ik de beste vriend die ik me maar kan wensen, had ik dat vroeger allemaal geweten dat ze zulke goede ventjes bestaan, khad nooit zo lang bij men ex gebleven never ever !! ik was zijn slaaf , deed alles voor hem , maar niets was ooit goed genoeg.

ach ja , dus nu , super gelukkig met men (toekomstige) man en hopen op een minder lastig parcour als toen. we gaan er voor !!

jullie ook nog veel succes en ik ken je gevoel maar al te goed hoor , ben er ook door gegaan ! als je er nog iets over kwijt wilt , kom maar op ! ik luister !!
    xxx dikke knuf xxx

3. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

May 22, 2013
    1,632
    0
    36

haha , nee nog niet op koopjesjacht ,eers maar eens kijken of het allemaal wel gaat lukken :)
    heb wel hier en daar al eens kleertjes gekregen van men schoonzusje enzo , staat allemaal mooi op zolder misschien kan ik het ooit gebruiken ;)

4. Denise1991

jakkes.. al vanaf zondag buikpijn door menstruatie :(
    met steken en krampen erbij.. voor het eerst zo erg!

ben echt benieuwd hoe mijn lichaam gaat reageren wat betreft stoppen met de pil.. hoop dat ik minder emotioneel word!
    gewoon weer lekker mezelf haha

5. loenaa

loenaa Actief lid

Jan 18, 2014
    138
    0
    0
    Overijssel
    Als ik dit zo lees ben ik benieuwd hoe ik ga reageren op ontpillen.
    Ben nu ongesteld en ben op zaterdag 11 jan gestopt met de pil.

Wat een vervelend verhaal Rozientje. Ik hoop echt dat het snel jouw moment is! Heel veel succes meid!

Hier al wel stiekem wat inkoopjes gedaan. Maar moet zeggen dat ik al jaren hele leuke dingen niet kan laten liggen dus heb een grote bak op zolder met kleertjes en spulletjes voor 'later'.:)

Al met al vind ik het reuze spannend om gestopt te zijn met de pil!

6. Monic

Monic Bekend lid

Mar 27, 2012
    751
    2
    18
    Hi dames!

Ik ben niet bezig met zwanger worden en zit hier eigenlijk vanwege de vraag: wel zwanger of niet (door de pil heen) ?! Mag het dinsdag pas weerr eens testen, dus nu even een plaatsje nemen op t wachtbankje.

Maar even over de koopjes; er is nu echt overal sale hé! Gisteren nog in de stad geweest en bijvoorbeeld bij de V&D voelde ik mezelf al wat langer kijken naar vooral de stoere kleding voor jongetjes babys die in de afprijzing waren :).

Dus ik adviseer jullie om te rennen naar de stad indien jullie wat willen aanschaffen :p

7. Fee89

Fee89 Fanatiek lid

Aug 23, 2013
    2,349
    808
    113
    Gent
    Nog 1,5 à 2 pilstrips hier heb ik net geteld!! :D

Ben benieuwd hoe mijn lichaam zal reageren! veel slechter dan nu (met 1 jaar Yasmin en vroeger een 5-tal jaar Diane 35) zal het niet worden hoop ik:
    ° 0,0 libido (van pil veranderd 1 jaar geleden maar heeft niet geholpen)
    ° Toch meerdere grote puistjes per maand (altijd op mijn kin) helaas
    ° Ik sta vaak op met vage hoofdpijn
    ° moe moe moe moe moe
    ° geen zin in opruimen, poetsen,.... en dan opeens heb ik precies de kuisziekte en kan het niet proper genoeg zijn :) Dit is wel begonnen nadat ik hier een account aanmaakte. Ik zit liever 's morgens wat op het forum te lezen (als voorbereiding op wat volgt :d) dan te stofzuigen of te strijken hehe oeps!

Waarschijnlijk heeft dit niet allemaal met de pil te maken, maar wat verlang ik om ermee te stoppen! Hier komt ze nooit meer de deur in.
    Moest ik niet trouwen binnenkort en geen schrik hebben voor een puisten aanval (voor de pil veel last van), dan had ik al lang gestopt en voorzichtig geweest :)

8. mamavisser

mamavisser Actief lid

Jan 20, 2014
    148
    0
    16
    Drachten
    Inderdaad ik had hier ook enorm veel last van, elke dag wel hoofdpijn en snel opgefokt.. en nu nergens meer last van heerlijk!

9. Denise1991

Ik heb de afgelopen dagen onwijs last van pijnlijke tepels..
    ik zit nu op dag 19 van mijn cyclus en mijn cyclus duurt ongeveer 33 dagen.. heb sinds vandaag ook last van doorzichtig rekbaar slijm, dus even goed geklust, wat we toch al bijna om de dag doen
    ! hopen dat ik in februari bingoooo mag roepen haha

Share This Page