Ik probeer via de mail foto`s te versturen. Meerdere foto`s naar 1 email adres. De eerste zijn aangekomen, maar nu krijg ik steeds foutmelding dat de inbox te vol is en/of een wachtrij. Als het om een wachtrij gaat komen de foto`s dan later aan???
Normaal gesproken wel, maar ik zou er misschien niet vanuit gaan. Waarschijnlijk zijn de foto's te groot geweest. Je kunt ze beter eerst even verkleinen voordat je ze per mail verstuurt.
Op www.wetransfer.com kan je grote bestanden versturen. Heel erg handig voor foto's, ik maak er vaak gebruik van. Je hoeft je niet te registreren ofzo, gewoon afzender, ontvanger, bestanden invoeren, zenden, klaar!
@brabbel1988 Ik heb het zo gedaan als jij schreef. Als de foto`s nu weer niet aankomen ligt het echt aan de ontvanger lijkt me. Dank jullie voor de antwoorden.
Rechtermuisknop en dan op iets van Bewerken of openen in Paint. Dan even zoeken in het menu daar moet iets staan van Resize of Grootte aanpassen ofzo.
Is het hotmail? Daar heb ik ook altijd problemen mee tijdens fotos versturen. Met gmail lukt het wel zonder problemen, ook meerdere fotos in groot formaat (2000x3000px)
Hier heb ik laatst filmpjes mee verzonden, super handig!! Gratis bestanden delen en uploaden via Mijn Bestand!
Het is inmiddels gelukt; De inbox van de ontvanger zat vol foto`s omdat we een boek maken met meerdere personen. Gelukkig is het probleem opgelost.
Bij WETRANSFER kan je ook een download bevestiging krijgen op je mail, zodat je weet of zo m hebben of niet. Graag gedaan!