Hoi, Ik vroeg me af wat jullie kraamverzorgenden adviseren: flesje aanmaken met lauwwarm kraanwater, of niet? Ik hoor/lees zulke wisselende meningen, ben vooral benieuwd wat jullie adviseren. Ik ga helaas geen borstvoeding geven, en ben me al een beetje aan her voorbereiden. Bedankt!
Hoi hoi, Flesje aanmaken met lauwwarm water is niet goed, want er kan dan een bacterie in het water zitten. Beter is om koud water te pakken, en dan eerst dat verwarmen in de magnetron, en dan de poeder erbij. Ik maak zelfs de nutrilon nog steeds met gekookt water, dat staat namelijk op de bus. Frysolac mag je met kraanwater maken, maar nooit met warm water. Groetjes Adrienne
Hoi! Bedankt voor je snelle antwoord! Ben even zo vrij om nog een vraag te stellen Ik vertrouw onze magnetron niet zo (een nieuwe is beetje duur want het is inbouw) voor het opwarmen van water, nu dacht ik aan een flessenwarmer. Werken jullie hier vaak mee of zijn het dure dingen die in de praktijk in de kast blijven staan? En welk merk moet ik dan beslist kopen? Ik ben flink aan het zoeken geweest op internet maar lees allemaal wisselende ervaringen. Nou een heleboel vragen! Alvast bedankt!!
Hoi hoi, Als je een flessenwarmer koopt, maakt het eigenlijk niet zoveel uit welke je neemt. Ze werken allemaal wel redelijk hoor. De betere merken zijn altijd wel wat beter en uitgebreider, maar een gewone, gemiddelde prijs is goed genoeg. Je moet de fles altijd testen op de binnenkant van je pols. Doe daar even een paar druppels op. Als je niks voelt, geen warm en geen koud, is het goed. Meestal werken we met de magnetron hoor. Het is even uittesten. Groetjes Adrienne