wie ook snel weer zwanger

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mrs B, 17 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mrs B

mrs B Actief lid

5 jun 2010
    176
    3
    18
    Vrouw
    secretaresse
    Noord Brabant
    Hallo, mijn jongste dochter is nu 7 maandjes en ben nu 6 weekjes zwanger. Was wel even schrikken maar ben er heel blij mee:D!
    Graag zou ik in contact komen met moeders die, net als ik, ook snel na de bevalling weer zwanger zijn geraakt. Ik maak me toch wel wat zorgen over hoe t zal lopen na de bevalling met drukte ect.
    Hebben jullie t je omgeving al verteld? Ben ook "bang" voor de reacties uit mijn omgeving/ouders/werk omdat ik nu alweer zwanger ben! Ben benieuwd hoe t met jullie gaat!

2. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Dochter is nu 11 maanden en ben bijna 13 weekjes zwanger. Het was raak toen ze 8 maanden oud was.

Heb me in het begin heel erg druk gemaakt over de drukte maar ik laat het nu op me af komen, je weet nu toch nog niet of je 2e kindje rustig is of bijv een huilbaby. Wel heeft mijn vriend vanaf de bevalling 3 weken vakantie en daarna mijn moeder nog 2 dus heb wel 5 weken hulp.

Ook ik was bang voor de reacties (vooral van mijn werk). Reacties als 'nu al?' enzo had ik echt verwacht maar iedereen reageerde super lief en positief! In de omgeving was ook iedereen blij dus dat is wel erg fijn.

Geniet van je zwangerschap!

3. Mama van Jalina

26 apr 2010
    79
    0
    0
    Home Mommy
    Bergen (LB)
    ik ook weer vrij snel zwanger geraakt me jongste was nog net geen 8 maanden bleek ik al 4 weken zwanger te zijn helemaal niet mee bezig geweest maar weg halen kan ik niet is toch je eigen vlees en bloed

het is in begin heel zwaar zeker als je de overstap maakt van 1 na 2 is het zwaar maar als ze ouder worden word het ook makelijker in alles

toen me jongste geboren werd lag mijn oudste heerlijk te slapen in bed ik dacht egt die word gewoon wakker van het lopen op en neer dat is altijd zo geweest maar nee ze sliep heerlijk door wat natuur allemaal wel niet regelt over een 2de bevalling gaat alles super snel bij onze oudste deed ik nog geen 5 uurtjes over van het breken van de vliezen tot de geboorte wat erg snel is en bij de jongste nog geen 3uurtjes van het breken van de vliezen tot de geboorte van onze jongste dus ben benieuwd hoe lang ik er nu over doe heheh

4. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Hier was t door gescheurd condoom raak toen zoonlief zon 9 maanden was.. hij is nu net een jaar en ben 11 weken zwanger! :)

Hier raakte ik ook echt even in de stress, mede omdat ik ME heb en we daarom echt wel wilde wachten met voor een tweede gaan tot mn zoontje 3 was.. (we waren er net pas over uit dat we toch wel een tweede wilde) :) maarja, de natuur werkt soms even anders blijkt! ;)

Hier vind ik het nu gewoon leuk en de reacties om me heen filter ik gewoon. mensen die meteen leuk reageren onthoud ik en mensen die moeilijk doen of niet enthousiast zijn vergeet ik gewoon heel snel ;) uiteindelijk vind toch iedereen het leuk voor ons en zoniet, hun probleem toch?

wij zijn er nu dolgelukkig mee en kan niet wachten tot we weten wat het geslacht is zodat ik los kan gaan met shoppen :D haha

5. mam van drie

mam van drie Actief lid

29 mrt 2011
    142
    1
    0
    accountmanager binnendienst
    zwolle
    Ik was heel erg snel zwanger, mijn meiden schelen precies een jaar....
    ik heb het eerlijk gezegd verborgen gehouden tot ik toen 14 weken zwanger was en nou ja toen toch verteld en de reacties waren eerlijk gezegd niet positief omdat ik erge bekkeninstabiliteit had gehad bij mijn zwangerschap en vooral me ma heel erg bang was dat ik dat weer zou krijgen en het lichamelijk niet aan zou kunnnen. Ik had ook al een zoon van 2 op dat moment en een baby en een derde op komst.

Maar goed zwangerschap ging goed, bevalling ook en de drukte na de bevalling viel mij best mee.... de jongste is nu alweer bijna 7 jaar, dus ik zou zeggen maak je niet druk en blijf er gewoon koel onder.

Ik heb zoiets van trek je niets aan van anderen, iedere baby die je krijgt is een geschenk en je kan er beter een bijkrijgen dan er een verliezen.....

Dus luister niet naar anderen doe wat je zelf goeddunkt en het komt allemaal vanzelf goed.

Probeer van je zwangerschap te genieten

6. Bibi23

Bibi23 Actief lid

4 jan 2008
    403
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Hier ook snel weer zwanger!
    Na de eerste was ik na 8 maanden weer zwanger en nu na 11 maanden zwanger van de derde.

Ik kreeg veel de vraag of het niet ongelooflijk druk is 2 zo kort op elkaar. Maarja toen mijn zoon er eenmal was wist ik al snel niet meer beter. En ik ga er vanuit dat dat straks weer het geval is :)
    Tuurlijk zijn het de tropenjaren, maar als ik zie hoe leuk de kindjes nu al samen spelen vind ik het alleen maar geweldig dat ze zo weinig schelen. Het gaat zo snel allemaal!

7. belgischemama

belgischemama Fanatiek lid

21 mrt 2010
    1.614
    0
    0
    toen de oudste 1j werd testte ik positief van nr 2

8. aksiram

aksiram Actief lid

9 aug 2006
    110
    0
    0
    Amersfoort
    Toen mijn tweeling 9 maanden was, alweer zwanger van nummer 3. Het zal wel erg druk worden, maar het is zeer gewenst. Nu ben ik morgen alweer 39 weken en ik kan niet wachten om ons 3e wonder in mijn armen te hebben.

Het zal wel druk zijn, maar ze zullen zoveel aan elkaar hebben. Ik droomde altijd van een groot gezin en mijn droom mocht god zij dank uitkomen.

9. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Had jij t ff druk gehad als dit er ook 2 waren geweest zeg! ;)

10. mrs B

mrs B Actief lid

5 jun 2010
    176
    3
    18
    Vrouw
    secretaresse
    Noord Brabant
    Gefeliciteerd met je zwangerschap!! Snap helemaal dat je graag wilt weten wat het wordt. Was bij mijn vorige zwangerschap ook echt aan t aftellen wanneer ik de echo had waarop t te zien zou zijn...succes verder!

11. mrs B

mrs B Actief lid

5 jun 2010
    176
    3
    18
    Vrouw
    secretaresse
    Noord Brabant
    Vind t ook zeker een plus dat ze dalijk/straks wel veel aan elkaar hebben. We hebben ook nog een dochter van 12 en die is feitelijk alleen opgegroeid, dat heb ik altijd toch wel erg gevonden. Succes alvast met je bevalling!

12. mrs B

mrs B Actief lid

5 jun 2010
    176
    3
    18
    Vrouw
    secretaresse
    Noord Brabant
    #12 mrs B, 17 jul 2011
    Laatst bewerkt: 17 jul 2011
    Bedankt voor je jullie reacties:D

13. Tetje0885

Tetje0885 Actief lid

17 apr 2009
    490
    0
    16
    Toen mijn oudste 9 maanden was werd ik zwanger van de 2e.
    Toen hij 9 maanden was, werd ik zwanger van de 3e. Als mijn dochter 3 wordt, is mijn derde dus net geboren. :) Lekker vlug op elkaar dus.

Deel Deze Pagina