TS ik vind dat je een beetje doorslaat! Een pretpark dag is toch heel wat anders dan ff de stad in? Maar oh gosh nee stel je voor dat je manneke van nog geen 4 even wil uitrusten in de buggy voorschutttt
Ik vind het in de door ts gegeven context ook echt idioot: profvoetballertjes in de dop ... in een buggy. Dat had mij ook verwonderd! (Ik vind het overigens een rete-irritant blaadje dat 'Ezeltje Prik'!, laat he altijd liggen tegenwoordig). Over buggy's en leeftijden heb ik geen mening. Hier is de buggy in mei nog mee geweest op vakantie. Soms best handig als je in een mooie stad van A naar B bent gegaan en je nog terug moet hobbelen naar je auto. 17 kilo vind zelfs mijn man -die wel een goede nek heeft- een beetje gortig... De keer dat hij daarvoor in de buggy zat, was een jaar terug. Thuis zit hij nooit in de buggy. In de dierentuin of het pretpark huur ik wel zo'n wagentje als hij niet meer kan. Wij lopen altijd van de ene naar de andere kant in de dierentuin en dan vaak in het karretje weer terug (slapend en wel). Tuigjes? Ik zie 1000x liever een buggy.
Sluit ik me bij aan. Hier vind zoonlief het soms ook gewoon heerlijk om in de buggy te zitten als we lang lopen hoor. En van mij mag hij. Zolang het nog past
Zo vind mijn 4 jarige zoon het ook komisch om in een maxicosi te gaan schommelen... Het ziet er komisch uit, en nee het past ook niet...maar heb er wel een foto van hahahaahahah. Gewoon voor de fun. Of denkt iedereen dan ook dat hij altijd nog in de maxicosi gaat??
Weet je wat ik vooral handig vind aan me buggie... Dat ik alle boodschappen er in er op èn er onder kwijt kan En ja, ik loop ook wel es met kar zonder me moppie... dat staat er een kratje bier in En afentoe een lief meisie.... die gewoon een luie dag heeft!
Mijn dochter zit soms nog naast haar broer in de fietskar. Vooral als het regent. Die kar is gemaakt voor kinderen tot en met 7 jaar. Maar meestal zit ze er in als we gaan fietsen en niet wandelen. Nu ze zelf fietst doet ze dat natuurlijk liever zelf ( behalve dus op regendagen, ha ha ) Maar een fietskar lijkt ook best op een buggy eigenlijk.
Hier ook hoor! Wij zijn afgelopen vrijdag naar de Efteling gegaan en hadden de buggy bij hoor en ik heb daar nog nooit bij stilgestaan dat dat raar gevonden zou moeten worden. Het is verdomd makkelijk om hem in zo'n park bij je te hebben. Hij zit er niet de hele tijd in maar als we naar een ander deel van het park liepen ging hij lekker zitten. (schiet tenminste op) Nu is mijn zoontje een klein ventje voor zijn leeftijd maar dan nog vind ik het voor dat soort uitjes toch heerlijk omdat ding bij te hebben. En anders gaat hij na een tijdje zeuren dat we hem moeten dragen.
alyssa heeft van de winter geloof ik voor het laatst een keer in de buggy gezeten omdat we naar de ha moesten en we laat waren. anders loopt ze alles al vanaf ze 2 is. daymian is volgende week 2 en die loopt ook al gewoon mee naar de winkels (in zijn tempo 15min). alyssa heeft een keer over een kind in een buggy (ongeveer 5jr) dat het een baby was. alyssa kon toen zelf net lopen en liep aan mijn hand in de stad. moest zo lachen om de reactie van dat kindje, hij sprong gelijk uit de buggy. liefs doris
Ik heb de betreffende foto ook gezien gisteren! Vind ik ook echt heel raar overkomen, er wordt ook echt geposeerd, met ouders erbij en al. En dan die twee grote kleuters in een buggy met opgetrokken knieën. Ik snap de bedoeling gewoon niet. Waarom geen foto van een kind met een bal of zo (het gaat toch om voetbal?)
Ik zag de foto gisteren ook. Aan welke leeftijd de buggy verbonden zou moeten zijn, geen idee. Maar ik vond het er ook niet uit zien. En dan met name die van 6 niet. Dat ie er überhaupt nog in wil zitten. Ik denk niet de Messi tot zijn zesde in de buggy bungelde... Actiefoto was leuker geweest, maar dit was niet bij het trainingsveld, maar gewoon in het voorbij gaan in de stad oid.
mja wellicht dat de fotograaf vond dat het beter was als ze allebei in de buggy zaten.. gewoon fototechnisch zegmaar het zegt natuurlijk niks over wat hij normaal doet
Maak dan gelijk even een foto van de foto.... kunnen we mee kijken... misschien het artikel er ooknog ff bij
Hier zit meisje ook nauwelijks meer in de buggy, alleen als er echt ver gewandeld moet worden, of als we haast hebben en/of haar echt niet een stukje kan dragen neem ik m nog mee.
Ben ook wel benieuwd naar die foto!! Had vandaag nog gekeken, maar bij ons ligt er een krantje van positief opvoeden (tipkrant).
Ja! Mijn reactie was precies hetzelfde ik las het stukje eerst en toen zag ik de foto erbij. Toen ben ik nog even gaan zoeken of ze misschien een foto hadden verwisseld of zo maar niet dus. Twee voetbalsterren in spe van 4 en 6 in een kinderwagen.... ergens klopt er iets niet.
Ooh had niet gezien dat het al geplaatst was.... misschien hebben ze nog een kleiner kindje die niet op de foto staat?