Belgische verwacht twee eeneiige tweelingen Uitgegeven: 7 juli 2007 11:56 BRUSSEL - Een 24-jarige Belgische uit de buurt van Gent is in verwachting van twee identieke, eeneiige tweelingen. De kans op een dergelijke vierling is één op de 65 miljoen. De Vlaamse is al moeder van twee kinderen van vijf en drie. Samen met de vader wilde ze nog een derde kind. Omdat ze geen eisprong meer had, gebruikte ze het geneesmiddel Clomid, dat het vrijkomen van een eicel stimuleert. "We wisten dat dat de kans op een tweeling zou vergroten. Maar dat niet één maar twee eitjes gesplitst zijn is echt een wonder van de natuur", aldus de jonge vrouw zaterdag in de Gazet van Antwerpen. Bijzonder hoor. Kwebbel
Tegelijk is dit dan ook heel opmerkelijk... een een-ei-ige vierling: http://www.planet.nl/planet/show/id=677 ... /sc=a1bfa8 Groetjes van Kiki
Jeetje.... De wonderen zijn de wereld nog niet uit! Wel een schrik zeg, ineens 4 ukkies erbij! Maar wat zullen de ouders trots zijn!
jeetje zeg, je zou ze allemaal eens borstvoeding moeten geven hihi.. Maar gelukkig zijn de wonderen de wereld nog iet uit...
Ik denk dan meteen aan de loodzware zwangerschap en mogelijke complicaties die dat met zich meebrengt!
Echt bijzonder ja! Was laatst ook op discovery. Weet ff niet meer hoe deze documentaire heette maar die vrouw was in verwachting van een drieling. 1 ééneiïge tweeling en een éénling..
Oeps dat is wel veel ja mijn oom heeft een drieling en dat is al pittig.Daar had ook een eitje zicht gesplits en de ander niet,zijn ook twee meiden en een jongen.Hun hadden toen de keus om er een weg te laten zuigen(klinkt al hard vind ik)hebben ze niet gedaan. Groetjes jeslin
Kennisje krijg een 1 eiige 3ling. gewoon spontaan, eerste ronde na stoppen met pil hihihi tis inderdaad zwaar, ze heeft veel bloedingen gehad.
Nu maar hopen dat de babies het overleven tijdens de zwangerschap en wat een buik zal ze krijgen/hebben.
wat een zegen als je zoveel heerlijke koters krijgt, maar als ik een voorkeur zou mogen uitspreken: 'doe mij maar 1 per keer' maar ja, je hebt het niet in de hand hè
ik zie het al voor me, met do'n buik. vraagt natuurlijk iedereen; Hoever ben je al? En dan krijgen zij de opmerking; zó, dan zijn het er zeker twee? "Nee, 4!" hahaha Ik denk dat ze dan vreemd kijken, dat zijn zeker de hormonen, dat ze zo'n antwoord krijgen?