Trouwboeket bewaren.

Discussie in 'De lounge' gestart door Hannah, 5 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hannah

    Hannah Fanatiek lid

    19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Wie heeft er tips/ leuke ideeën om je trouwboeket te bewaren.
    Heeft nu 3 maand op de kop gehangen en gedroogd maar het ziet er niet echt mooi meer uit. Toch wil ik hem ook niet weggooien..

    Bedankt alvast.
     
  2. stitch

    stitch Fanatiek lid

    24 sep 2006
    1.561
    0
    0
    je kan hem in laten lijsten.
    of in een stolp zetten.
    heb je hem met haarlak bespoten?
    dan blijft hij hel lang mooi.

    succes
    liefs susanne
     
  3. mandy1

    mandy1 VIP lid

    31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    sorrie geen tips ik denk dat ik hem ook zal gooien om te kijken wie hem vangt :)
     
  4. Lintje

    Lintje VIP lid

    9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Trouwboeket bewaren? die gooi je toch achterover via je schouder naar gillende vrouwen? ;)

    Ik zou het niet weten, glazen kistje zodat het niet breekt? Ik heb mijn trouwboeket niet gegooid en niet bewaard maar naar het graf van mijn nichtje gebracht.
     
  5. Robyn

    Robyn Bekend lid

    23 mei 2006
    732
    0
    0
    Ambtenaar
    Naarden
    Ik wilde hem ook beworden dus ik heb hem gedroogd, hij was alleen zo lelijk geworden dat ik hem toch heb weggegooid.
     
  6. Judith75

    Judith75 VIP lid

    9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Mijne was nep, dus die heb ik op gehangen :) Had ook niet echt een boeket, maar 3 Calla's met paarse veertjes.
     
  7. stitch

    stitch Fanatiek lid

    24 sep 2006
    1.561
    0
    0
    ja dat zij ik ook, maar vond het een beetje een duur grapje om mee te gooien.
    heb hem met haarlak bespoten en hij heeft nog een jaar op de site table gestaan.
     
  8. missgroovy

    missgroovy Niet meer actief

    terugbrengen naar de bloemist en die zorgt dat ie mooi droogt en voorziet m van een laagje zodat ie mooi blijft.

    Haarlak wil idd ook wel eens helpen maar dit kan niet bij alle bloemen.
     
  9. meisje26

    meisje26 Fanatiek lid

    6 apr 2007
    1.797
    1
    38
    je kunt het volgens mij op een bepaalde manier laten bewerken maar ik weet helaasn iet meer precies hoe.
     
  10. Niet meer actief

    glansspray erop (weet niet waar je dat krijgt eigenlijk ik neem het altijd mee van de bloemist waar ik gewerkt heb)
     
  11. moon85

    moon85 VIP lid

    5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Hmz ik had hem laten drogen maar hij ging schimmelen :(
     
  12. mvamberenkeenan

    mvamberenkeenan Fanatiek lid

    29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Ook ik heb geprobeerd mijn boeket te laten drogen, maar er bleef niks meer van over, dus toch maar weggegooid....
     
  13. djara

    djara Fanatiek lid

    12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    ik heb 'm helemaal ingespoten met haarlak..
     
  14. Amanthis

    Amanthis Fanatiek lid

    7 aug 2006
    2.015
    0
    0
    Ik heb het boeket laten prepareren en inlijsten, hij is echt mooi nog hoor maar ik heb hem de volgende dag al weggebracht om te laten prepareren en inlijsten.
     
  15. pienie

    pienie Fanatiek lid

    29 okt 2006
    1.418
    1
    0
    zuid holland
    Haha, eindeloos laten hangen op zolder en vervolgens bovenop een kast op zolder leggen. Werkte bij mij goed. Kijk er nooit meer naar om, maar vind het gek om m weg te doen.
    Persoonlijk vind ik de meeste manieren ernstig kitcherig.

    By the way, ik heb wel een boeketje gegooid op de bruiloft, maar dat was een replica! Zodat ik hem dus kon bewaren (bovenop de kast...)
     
  16. MamaDenise

    MamaDenise Fanatiek lid

    21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    De mijne heb ik bespoten met haarlak en heb m nu nog en hij is nog best mooi!
     
  17. Mvj

    Mvj VIP lid

    22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    ik heb het geprobeerd om mijn boeket te bewaren maar na 1 week lag hij al te rotten dus die is mooi de groene container in gegaan !

    verder zou ik het ook niet weten ja over de kop hangen en met haarlak inspuiten

    L.sybje
     
  18. FreeWilly8

    FreeWilly8 Fanatiek lid

    23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Kun je 'em ook later nog met haarlak inspuiten?

    Die van mij heb ik liggend laten drogen (hij kon niet hangen). Dat drogen duurde een week of drie, vier. Alleen de sierkooltjes en calla's zijn verschrompeld, maar hij is nog best mooi. Hij ligt op een schaal, samen met de roosjes en pareltjes die ik in m'n haar heb gehad:). Ik kan er voorlopig nog niet toe komen om 'em weg te gooien, denk ik. Zolang er geen schimmel op komt, wat me onwaarschijnlijk lijkt omdat hij is gedroogd, wil ik 'em wel bewaren. Hij is nu alleen zo breekbaar, maar onder een stolp vind ik niet mooi en neemt teveel ruimte in.
     
  19. moontje34

    moontje34 Fanatiek lid

    27 mrt 2006
    1.085
    0
    0
    Groepsleidster Buitenschoolseopvang
    Zuid-Holland
    Ik heb die van mij laten fotograferen en mijn schoonmoeder heeft het toen als schilderij geborduurt voor me!
    Heel tevreden mee, neemt weinig ruimte in maar kan hem toch bewaren!
     

Deel Deze Pagina