L.o.e.k.i voor een vrouw. Weet niet of dat merk fietsen al bestond haha. En E.l.j.a.k.i.m voor een jongen, heeft ook allemaal zusjes.
Seve S.u.n staat in de krant heb niet eens gelezen van wie precies maar echt vind het niks. Zijn een hoop kinderen geboren bij bekende Nederlanders en niet Nederlanders, Bnners enz. Wat ik las is Jagger voor een meisje(vind ik ook niks), Cooper voor een jongen(niet mijn smaak maar niet verschrikkelijk)
Cooper van Jennifer Hofman. Erg leuke naam vind ik. Alleen wordt in nederland al gauw erg plat uitgesproken 'koeper'. Dat vind ik minder.
1 van de dikgedrukte namen is hier gegeven De ander staat in een net iets andere vorm op m'n lijstje Maar deze 3 bij elkaar vind ik ook way too much. Valerio& Aurelio en Aurelio& Aurora is wat mij betreft te vergezocht. Bij Aurora-Rose heb ik sterk het idee alsof Rose gekozen is omdat dat makkelijker is mochten ze ooit nog een 4e kindje krijgen. Dat ze dan weer zoiets kunnen doen als Aurora-Rose en Roseanne bijvoorbeeld. Want met '-rora' of '-ora' (van Aurora) zou er naam die daarmee begint al een heel stuk lastiger worden..
Ik vind met de namen op zich niks mis hoor, ik vind inderdaad de combinatie vrij opmerkelijk, vandaar dat ik hem deelde.
Ik dacht ècht even dat "krijs" bedoeld werd als uitspraak. Maar nu vermoed ik dat het "kris" moet zijn. Arm kind. Had r dan Chrystal/Crystal/Kristel genoemd en noem dr dan zelf gewoon "kris".
Hoewel Crys zeker niet mijn ding is, blijkt toch maar weer dat over smaak niet te twisten valt.. Ik vind jouw suggesties nog erger eigenlijk..
Leuk onderwerp blijft het ook gewoon: namen Chrystal/Crystal is ook niet mijn ding. Ik vind die volks op de één of andere manier. Maar Crys kan ik gewoon niet zien als 'naam' en vind Chrystal/Crystal daarom wel beter dan Crys. Kristel (of Christel, hoewel dat ook wel een beetje oogt als een afkorting voor christelijk ) vind ik dan wèl weer heel erg mooi
Ja, Kristel (of Christel) was zeker beter geweest, maar dat was gewoon Kris (of Chris) ook. Die C en de Y maken het gewoon eh.. "minder mooi"