Marwan is een (veelvoorkomende) Arabische naam, in Noord-Afrikaanse landen wordt het vaak geschreven als Marouane, en ik vind Marwan dan veel mooier qua schrijfwijze. Volgens mij ook redelijk veel voorkomend in Nederland. De andere naam is waarschijnlijk een Hebreeuwse naam.
Doordat ik direct denk aan de merknaam in Estee Lauder vind ik de naam een beetje in de categorie namen vallen als Dior en Chanel
Hahahahahahhajaja ik ga stuk. Hoe noem je een dweil met een parka? Een dwarka. AAAAAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAH NONDEJU IK KOM NIET MEER BIJ.
+1 Alleen kan mij niet voorstellen dat iemand het heeft vernoemd naar hem, zijn karakter was nou niet echt mieters Maar kan een eerbetoon naar de overleden acteur zijn die de rol daarvan vertolkte..
Toen ik 10 was kregen we trouwens nieuwe buren. Dat is ruim 20 jaar geleden. Ze hadden 2 dochters: Djemelay en Djamilla . Geen id waarom ik er nu opeens op kom.
Weet niet. Lout klinkt wel leuk en misstaat op schrift niet. Mogelijk ben ik teveel beïnvloed omdat onze dochter Maud heet
Zie nu pas dat je zei 'voor een meisje'. Wat vreselijk zeg Lijkt op de jongensnamen Noud/Nout, Laus, Loet. Ik hoop maar niet dat dit meisje 'very loud' is