Ik vind de namen Blue en Ivy beide wel goed kunnen bij een blank kindje. Heb daar nu niet een beeld van een getint persoon bij.
Israel is zijn echt naam. Een aantal jaren voor hij vertrok had hij al een Facebook account en daar noemde hij zichzelf Jan om anoniem te blijven. Zijn verder inderdaad vrij bijzondere namen.
@GossipGirlxoxo kan je bericht niet quoten dus hier een tag. Israel (hij noemde zichzelf ook wel Isra) had op internet een profiel onder de naam Jan Zon. Vandaar Jan. In ieder geval één van de jongste kinderen heeft ook een bijzondere naam ja. Die waren ze vergeten te blurren hoorde ik in 1 van de afleveringen. Vermoed de rest ook.
O echt, ik zat nog zo op foutjes bij het blurren te letten, maar niet gehoord . Weet je nog wat de naam was?
Ik vind Fallon wel een meisjesnaam maar dat komt waarschijnlijk omdat ik nogal veel van de serie ‘Dynasty’ heb gekeken op Netflix
Lenny Ohja en een irritante naam vind ik Nomi. Alsof je heel snel Naomi zegt. Die naam vind ik overigens wel mooi