Ik zat net nog even op een namensite te scrollen en zie daar staan de naam Schelp Staat niet bij of het dan een jongen of meisje is. Of een genderneutraal… Huhhhhhh
Hoopvol van jou; ik denk dat het gewoon een stel Nederlanders is die of niet weten hoe je Lizzie schrijft, of dit 'lekker creatief en origineel' vinden
Ik ken een Pools meisje dat zo heet. Ze heeft Poolse ouders, zijzelf is ook geboren in Polen, pas op haar 6e ofzo naar Nederland gekomen. Daar is het een normale naam.
Stientje, Mientje ken ik wel als oudhollandse naam. Dientje echt nog nooit gehoord en Dien al helemáál niet. Maar dat terzijde: de Dien waar hier over gesproken was geen meisje, maar een jongen die ze eigenlijk Dean wilden noemen, maar dachten dat mensen dat te ingewikkeld zouden vinden en hem daarom maar Dien noemden PS: ik doelde in m'n vorige post dus ook op dat het onhandig gekozen is om Dien te verkiezen boven Dean (of Dien als meisjesnaam nou wel of niet bekend is maakt wat dat betreft dus geen verschil.. maakt het eigenlijk alleen nog maar onhandiger voor die ouders en hun zoontje).
Dien, van Dina, van alle namen die daarop eindigen! Gerritdina, Arendina, dat soort namen Maar idd zo bedoelde ik het ja, het is óók nog eens een meisjesnaam, als het al een naam is in NL
Hier idd veel Poolse vrienden, en allemaal een normale naam maar net ff anders Zofia, Tomasz, Ryszard, Aleksander, Alicja
Een man met de naam Minne. Hij heeft er zelf wel wat beters van gemaakt,bekt toch niet zo lekker: heeee Minne, Kerel, leuk je te zien joh!