Ik denk door dat -lain nogsteeds meer aan een jongen dan aan een meisje (bij -lain denk ik aan Franse namen zoals Alain (Clark)). Maar niet beroerd voor een meisje ofzo verder. Zou zelf wel een -e erachter hebben gezet bij een meisje (Carlaine). Alleen Carlain als hippe vorm van Karlijn vind ik niks (als dat idd. zo is).
Sturre (jongen). Ergens tussen star en stug en dan in de vorm van een jongensnaam. Nee ik vind het niks..
Djereano Zoon van Prisje (je weet wel, een ruimschoots volwassen vrouw die zichzelf zo noemt ipv Priscilla)
Ik kijk nu 'the last kingdom' en vind het helemaal geen vreemde naam waarschijnlijk daardoor hihi. Doet met juist denken aan Jurre - maar dan nog wat scandinavischer
Hahaha ja ook dat. Maar ook pi, dat wiskundige getal (3,14 etc. geloof ik) en de film 'The life of Pi'. Misschien 2 "nerds" als ouders of ouders die die film heel mooi vinden?
Zelden kom ik ze zelf 'in het wild tegen, die "pareltjes" van mega volkse namen (en daar ben ik totaal niet rouwig om), maar ik ben er nu toch één tegengekomen..... : *Dyanto *Kimo Kimo in zn kimono. *Nonnie Was ze een non of nie? Of is ze tussen de nonnen verwekt?
Fayenoëmy Fayen en dan Noëmy als tweede naam had ik nog begrepen. Alhoewel beiden absoluut niet mijn smaak zijn en ik Noëmy echt een niet uit te spreken naam vind. Maar deze naam