Rijk/Rijck vind ik zelf erg mooi (en dat terwijl ik niet zo'n hele grote fan van Nederlandse namen ben). Ben echt benieuwd. Nog even een paar maandjes geduld
Hahahaha jij bent wel een inspiratiebron hoor, mocht er nog een tweede komen dan weet ik je te vinden
O ja Krijn. Valt ook wel in die categorie ja. Had m al bijna uit m'n geheugen verbannen. Jammer genoeg zit ie er nu weer in
https://www.ad.nl/nieuws/spier-en-sophie-lieten-hun-spullen-achter-in-wuhan-opgelucht-dat-we-net-op-tijd-weg-konden~a9e90dad/ Spier en Sophie...
Wolf is tof! Maar nee, hoewel hij wel in de categorie past, is die naam mij inmiddels toch net te populair aan het worden Vond ik ook leuk! Maar is niet Nederlands, dus nee.. Dat is hem ook niet! Nope! SPIER? Heet er iemand Spier???? Dan valt onze keuze ineens best mee hahaha! Nee.. Hoe zou dat nou komen! haha Jaaaa Sorry.. de rest moet geduldig wachten hihi
Ik vind dit wel leuk hoor haha, dat raden! Laten we bij deze afspreken dat ik overal nee op zeg, maar een pb stuur naar degene die het geraden heeft.. Al is de kans klein