Kan het nóg cryptischer? Meerdere keren een L = El.len? E.llen S.tet? Bedoel je dan dat het lijkt op "Ellens' tet" en bedoel je met tet dan tiet/borst? Oftewel: Ellens' borst? Ik volg het echt niet geloof ik....
Keony. Iemand enig idee hoe ik dit moet uitspreken? Het betreft een Vlaams jongetje. Zus heet Nina, wat het nog opmerkelijker maakt.
Ik zou ook denken als Kee-oo-nie, net als Narcisje, maar dan met de klemtoon op de oo. Ken ook wel de naam Keona voor een meisje. Komt op mij over als een amerikaanse naam die daar aan mensen met een kleurtje wordt gegeven (sorry als m'n bewoording 'mensen met een kleurtje' beroerd is, anno 2021 vindt iedereen wel iets van iets en met al die veranderingen weet ik nou nooit goed wat wel en wat nou niet goed is om te zeggen hierin). Vind 'm ook niet heel jongensachtig overkomen eerlijk gezegd, maar staat ook niet perse beroerd voor een jongen. Edit: Google leert met dat Keoni gebruikelijker is en dat het een hawaiiaanse unisex naam is voor John/ Johannes. Kom 'm ook nog tegen als Kyoni.
Ik moet direct denken aan winegums....weet ook niet waarom. Behalve dat ik vandaag of morgen mijn menstruatie verwacht en winegums dan niet veilig zijn hier in huis
Oef!Maar blijkbaar heeft Whitleigh niet geleden onder haar opmerkelijke naam aangezien ze de trend voortzet.