Ik zie het nu ja: Cosima Sarah Smid. Het behoeft geen uitleg dat ik als roepnaam voor Sarah had gekozen (ook al moet ik daarbij denken aan een vrouw die 50 wordt).
Koos voor mannen is ook een afkorting van Jacobus de meeste korte namen zijn ergens een afkorting van.
Nou idd, Sarah is stuk mooier. Maar coosje logischer als mensen jaren cosima hebben gezegt (die naam past hier ook mijn inziens)
Ipv Zoë is het Zoé.. Idd erg inspiratieloos. Volgens mij wilden ze dat graag omdat ze eeneiig zijn en dus extra verbonden zijn op die manier.. maar ik zou er ook niet voor kiezen. Er is overigens nog een drieling met zo'n constructie, Lauren, Rosa en Nina.. maar ik weet de volgorde even niet uit m'n hoofd.
Hmm ik vind het enerzijds wel mooi, die gedachte erachter, maar het komt zo inspiratieloos over Op deze manier ook lastig te onthouden wat de volgorde van de tweede en derde namen van de meisjes is... Van de week las ik iets over een vader die heette (namen zijn even fictief, gaat puur om het voorbeeld) Jan Piet Joris Corneel en z'n zoon had ie Piet Jan Joris Corneel genoemd
Op dat streepje had ik niet gelet Zag het voorbij komen op instagram. Maar vind het echt inspiratieloos.
Het wordt blijkbaar wel vaker gedaan. Ik ken iemand waarbij het tweede kind dezelfde namen heeft als het eerste kind (geen tweeling), maar dan dus in omgekeerde volgorde.
Wat erg, Zoé drieling geval is dus mogelijk zelfs nog triest overgenomen ook. Daahaag kind als individu zien... hallo eenheidsworst. Maar he, verkoopt wel leuk voor een blog
Ja dat bedoel ik, dat de moeder van zoé x3 het heeft overgenomen. Normaal zeg ik beter goed gejat dan slecht bedacht, maar in dit geval vind ik t ook slecht bedacht haha
Oh haha ik dacht andersom maar klopt idd... ik zou ook zeker alle kindjes andere namen geven en het liefst ook nog andere beginletters