Om de één of andere reden dacht ik altijd dat het een afkorting voor Ocean was, maar dat kan ik online nergens terugvinden. Volgens mij is het idd gewoon Oos. Gek genoeg heb ik nooit gedacht: wat een rare naam.
Ik ben eens een Bevin tegen het lijf gelopen….met, je raad het al, als afkorting beffie . Dat vond ik echt schandalig maar het is een ierse (of was het gaelic) naam. Everdina vond ik ook bijzonder. Oh en Eni vond ik ook bijzonder…
Ik dacht inderdaad ook Ocean. Ik ga er nog steeds vanuit dat hij Ocean heet een aantal van de namen van de kids uit het gezin zijn echt helemaal mijn smaak. Inclusief Ocean Oos niet. Haha!
Ondanks dat ik het echt vreselijk vind dat die Oos dus ECHT Oos heet, vind ik dat minder erg dan je kind Ocean noemen en het dan afkorten naar Oos. Das pas echt een naam vernaggelen i.m.o.
Poe dat is wel heel creatief. Vind Reylea op papier best mooi, maar zou toch niet zo gauw denken dat dat dan als Riley uitgesproken zou moeten worden.
Ik vind Ocean echt een geweldige naam, Oos niet. Maar ik denk wel mij stiekem ook zou gebeuren om hem dan Oos te noemen als hij voor de 1000ste keer weer niet wilt luisteren ofzo.
Haha ja kan me zo voorstellen ja Hier heb ik daar andere trucjes voor: of ik gebruik gewoon alle namen, of ik leg de klemtoon van de naam anders waardoor ze dondersgoed weten dat ze iets uitvreten wat mij niet zint
Een tweeling: T-Shiny en Char-Daily De namen passen zeker bij de meisjes, maar moest toch echt ff 3x naar de namenlijst kijken.