Aan de ene kant wel ja. Aan de andere kant vind ik het door die Z juist wat klagerig in de oren klinken ofzo? Maar ik ben dan ook niet zo gecharmeerd van namen als Anna en Hanna(h). Die vind ik ook al snel zeurderig klinken... Ik denk ook dat het voor mij echt de combi is van die twee (Z + Anna) die het voor mij meer een nee dan een ja maakt. Ziva bijvoorbeeld vind ik dan wel weer heel leuk
Ik hou niet van namen met Dj of die lange engelse Djanina Djelisa Giovanny Jaylani Jayden Een beetje knutselnaam Dat je t zo moeilijk mogelijk uitspreekt en ook weer anders schrijft dat er geen pijl aan vast te knopen is. Vind Engelse namen zoals James Dean Jake Jack Liam enz wel leuk. Ook Mason maar ben zelf meer van Nederlandse Namen Mees Siem Loek
Hoe je op deze namen komt, is mij een raadsel. Afijn. Ayrton Yeraihley Ky’maneaux ( want Ky’mano was zo standaard) Jeraeno Nóvaen Argaï Chavelly Djalero
Jaylan-Risciano en Camaro-Aevian. Blonde broertjes. Vind de namen redelijk tokkie, maar zo is het gezin helemáál niet.
Myrrhe. Ik weet dat het de oorspronkelijke schrijfwijze van mirre is, maar ik blijf maar struikelen over die lettercombinatie. Vind het gewoon niet zo mooi staan zo.
Ik noem m'n kind ook altijd kruis Daxon klinkt alsof ze claxon (toeter) leuk vonden en daar dan Daxon van hebben gemaakt. Ze zullen wel weer persé een naam met een x erin gehad willen hebben... Oh, en natuurlijk een naam met een D, want ''dat staat zo leuk nu onze oudste een naam met een C heeft'' Ik zweer het dat ze de volgende Ex gaan noemen
Verbaasd me trouwens niks dat ze Ezra persé met een -h wilden schrijven om maar aan 5 letters te komen, net zoals de andere namen hebben. En de z ipv. de x verbaasd me ook niet. Toch beiden minder voorkomende letters..