Heb laast een filmpje op youtube gezien over Afrikaanse namen en deze spannen echt de kroon. Sssst L-A Jkmn Als ik naar de beroemdheden mag kijken vind ik Pilot Inspector en Audioscience toch wel heel ernstig. Antwoorden: Sssst = Forest (four ssss and a T) L-A = Ldasha (spreekt het uit als Ledacha = L dash A Jkmn = Noell(e) Ja je leest het goed Noell(e) als je naar het alfabet kijkt there is no L)
In de Amerikaanse svb lijst staat een Sadman. Ik vind t hilarisch haha Gewoon 5 keer gegeven in dat jaar hahaha
Uit een ander topic: Ketamina. Ook ik dacht dat het een (verkeerde) autocorrectie was van het middel ketamine. Is het dus kennelijk niet
Niet dat je op mij reageerde, maar die wist ik. Worden die laatste twee ee's ook niet anders uitgesproken? Als 'ie' dacht ik? Fonetisch ruh-nes-mie dus? Of is t toch ruh-nes-mee?
Ik spreek het altijd uit als reh-nes-mee In twilight leggen ze de klemtoon op de tweede e en de laatste ee niet als ie.
'Ken' een Nederlandse Adman. Dacht eerst dat het zijn achternaam was. Tot zijn vriendin hem maar zo bleef noemen. Kan er niks aan doen maar verwacht dat ze naam verzonnen is na een flink avondje atten. Proost
Ja sorry ik zag net iemand de naam Ketamina opperen. Ik denk alleen maar aan Ketamine als ik dat lees en vind het daarom dus echt een heeeeeeele bijzondere naam.
Deze heb ik in een vorig opmerkelijke namen topic ooit eens gepost. Er was toen een filmpje van een vrouw die de uitspraak van haar dochters naam uitlegde: L-A - Ledasha, ‘cause the dash don’t be silent
Dacht dat het YouTube was maar is Facebook. https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10156558115120866&id=652070865
In Twilight spreken ze het uit als Ruh - nes - mee Vind ik ook wel logisch, want Renee spreek je ook uit als Ruh - nee
Ach ja, was ook bij onze omgeving ook even populair.. Ik bedoel why? Sowieso met al die vreemde namen. Ik stel ze altijd voor als in een zakelijke handtekening, hoe zou dat staan.. Met vriendelijke groet of Hoogachtend, Infinity de Boer.. Bikkel van Berkel Adorabelle Bakker Eternity Zwart Baas de Vries