Nooit gedacht dat ik de tweede naam van mijn dochter hier tegen zou komen. Antonie/antonia is hier een familie naam
Mijn kind heeft ook een tweede naam die andere hier vast thuis vinden horen. Maar voor mij is de waarde van het doorgeven van een familie naam veel groter en gelukkig hoef je hem nergens te spellen
Deze post had ik even gemist. Het doet me denken aan cry (huilen). Overigens is Kailyn Lowry van Teen Mom een poos geleden bevallen van haar 4e zoontje: Creed. Vind ik niet veel mooier. Misschien nog wel erger ook omdat het geloofsbelijdenis betekent...
Zou kunnen idd. Ik ken een kindje genaamd Cem wat je uitspreekt als Djem. Oogt wel in dezelfde stijl.
Waar is die ook alweer van? Kan me herinneren dat ik die eerder voorbij heb zien komen in een vorig deel. Was dat niet 1 van de faamnamen uit een eerder jaar?
Zou goed kunnen dat hij hier vaker voorbij is gekomen. Is van een vrouw op Instagram, wier kinderen Tiny Wolf, Philly Snow en Ziggy Blue heten
Cimen is een Turkse naam. Ik vermoed dat het weinig met Simon te maken heeft. De C wordt in het Turks als 'dj' uitgesproken.